Złoto dla McCann-Erickson na Golden Hammer

Agencja McCann-Erickson Polska otrzymała Złoto i dwa wyróżnienia w kategorii reklam drukowanych podczas International Baltic Advertising Festival Golden Hammer.

Press-mateo
Press-mateo
Udostępnij artykuł:

Festiwal odbył się w dniach 25-26 sierpnia - informuje Press.

  Międzynarodowe jury z 10 krajów (Litwy, Białorusi, Czech, Niemiec, Estonii, Finlandii, Łotwy, Rosji, Szwecji i Wielkiej Brytanii) przyznało główną nagrodę polskiej agencji McCann-Erickson za jej reklamę “Nie będę bił”. Została ona przygotowana na zlecenie Ogólnopolskiego Pogotowia dla Ofiar Przemocy w Rodzinie “Niebieska Linia”. Natomiast dwa wyróżnienia polscy kreatywni otrzymali za reklamy zrealizowane dla MTV Polska: serię pocztówek “House”, “Chillout”, “Garage”, “Soul” dla kanału MTV Classic oraz reklamę akcji MTV Łowi zatytułowaną “Prezenter”.

Press-mateo
Autor artykułu:
Press-mateo
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+