Zmiany na antenie Minimax

Dwa nowe programy w 'Minimax'

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Od września br. na antenie Minimaxa pojawi się nowy program o charakterze informacyjno-kulturalnym - Maqkatura. Magazyn adresowany jest do młodych widzów należących do grupy wiekowej 7 - 15 lat, dzieci posiadających już własne poglądy i zainteresowania, śmiało podejmujących własne inicjatywy i stale szukających inspiracji. Program Maqkatura będzie emitowany cztery razy dziennie w godzinach 08.20, 11.50, 15.20 i 18.50. Codziennie ukazywać się będą nowe wydania programu.

"Chcemy, aby program MAQLATURA stał się bodźcem dla młodych ludzi do śledzenie na bieżąco wydarzeń kulturalnych, a co za tym idzie ułatwiał aktywne w nich uczestnictwo." - mówi Małgorzata Seck Channel Manager Minimax.

Również od września stacja organizuje konkurs "Gra w gwiazdy" i zapowiada nowy program o tej samej nazwie. Nagrodą główną jest możliwość spędzenia całego dnia z polską gwiazdą kina i telewizji Małgorzatą Kożuchowską, która użycza głosu Sharon Spitz w rodzimej wersji językowej popularnego serialu dla dzieci "Aparatka" emitowanego przez kanał Minimax.

Minimax to pierwszy polski kanał dla dzieci stworzony przez platformę cyfrową CYFRA +. Powstał 16 kwietnia 1999 roku i jest w całości produkowany w Polsce. Jego ramówka obejmuje 14 godzin polskich i zagranicznych filmów animowanych, fabularnych oraz dokumentalnych emitowanych w wersji dubbingowej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii