Izabella Jankowska (wcześniej Murator) i Agata Zacharska(ostatnio gazeta.pl) będą odpowiedzialne za - odpowiednio -kompleksową obsługę klientów z branży budowlanej w kontekściereklamy internetowej oraz klientów z branży Kobieta, Zdrowie iUroda.Filip Okopny (poprzednio AdNet) i Anna Długokęcka (wcześniejgrono.net) będą odpowiedzialni za - odpowiednio - wspieranie działusprzedaży agencyjnej w obsłudze domów mediowych oraz współpracę zdomami mediowymi i kluczowymi Klientami w zakresie akcjiniestandardowych i projektów specjalnych.
Anna Anisimowicz zastąpiła Anetę Ratajską, a do jej obowiązkówbędzie należało m.in. opracowanie narzędzi do komunikacjizewnętrznej i wewnętrznej, wzmocnienie wizerunku IDMnet SA orazwsparcie działań brandingowych m.in. poprzez nadzór nad spójnościąwizualną materiałów BTL. Anisimowicz pracowała poprzednio w CityInteractive, międzynarodowej firmie produkującej oraz wydającej grykomputerowe, gdzie była odpowiedzialna za całokształt działańmarketingowych, public relations oraz inwestor relations.Doświadczenie zdobywała także jako dziennikarka pomorskich gazet:"Głosu Pomorza" oraz "Dziennika Bałtyckiego".












