Zmiany w Agros Nova

Arkadiusz Słota awansował na stanowisko Brand Managera ds.Marketingu Interaktywnego i będzie koordynował całość komunikacjiinteraktywnej dla marek Agros Nova (Łowicz, Fortuna, Garden, Pysio,Tarczyn, DrWitt, Krakus).

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Arkadiusz Słota związany jest z Agros Nova od dwóch lat.Zagadnieniami marketingu w Internecie zajmuje się od 1997 roku.

Wcześniej pracował w agencjach interaktywnych: Venti iDigitalOne, gdzie realizował projekty, m. in. dla Pepsi-ColaGeneral Bottlers, DaimlerChrysler, Haas, Premium Foods.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele