Zmiany w Boutique

Styczniowy numer miesięcznika "Boutique" ma nowe logo i odświeżony layout.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

- To dopiero początek zmian - mówi Aleksander Rogoziński, z-ca redaktor naczelnej. W ciągu kilku kolejnych miesięcy "Boutique" zmieniać się będzie stopniowo. Z założenia  ma być pismem autorskim. "Boutique" kierowany będzie do kobiet wykształconych a co za tym idzie wymagających od pisma poziomu - tak edytorskiego, jak i intelektualnego.

                

Nowy "Boutique" ma doprecyzowaną grupę docelową - są nią kobiety w wieku 25-40 lat, mieszkanki średnich i dużych miast, z wykształceniem średnim oraz wyższym, osiągające samodzielne dochody. Nakład pisma (60 tys.), cena (3,50 zł) i jego forma edytorska w styczniu pozostały jeszcze bez zmian.

W piątek 5 stycznia ruszyła kampania promocyjna tytułu, która swoim zasięgiem obejmie: telewizję (Zone Club, Viva), radio (Wawa, Kolor, RMI FM), internet (Onet, Wirtualna Polska), outdoorze (tramwaje, autobusy w dużych miastach) oraz w wyselekcjonowanych punktach sprzedaży prasy.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+