Krzysztof Jankowski, client service director, Marek Staniszewski, dyrektor strategiczny oraz Dorota Pohl-Redźko, dyrektor kreatywny, podjęli decyzję o odejściu z Euro RSCG Warsaw i kontynuowaniu kariery zawodowej w nowych obszarach zainteresowań. Z agencją rozstaje się również Gilliane Cowie, creative group head - podano w komunikacie.
W odpowiedzi Zarząd podjął dalsze decyzje personalne, mające na celu spłaszczenie struktury działu client service i kreacji.
W dziale client service utworzone zostaje stanowisko group account director, które obejmie dotychczasowe kompetencje i obowiązki przypisane likwidowanemu stanowisku client service director. Na group account director`ów awansują: Joanna Łojko (w agencji od 4 lat, odpowiedzialna za Maspex Wadowice, Reckitt Benckiser, Prymat), Agata Stańczyk-Dąbrowska (w agencji od 4 lat, odpowiedzialna za Citroen, GlaxoSmithKline, Vichy, Wienerberger, Air France, KRBRD Ministerstwo Transportu), Małgorzata Wróblewska (w agencji od roku, odpowiedzialna za Peugeot) i Celina Kozikowska (w agencji od 2 lat, odpowiedzialna za Cyfra+, Animex i CitiFinancial). Osoby te raportować będą bezpośrednio do dyrektora zarządzającego.

Dorotę Pohl-Redźko zastąpi na stanowisku dyrektora kreatywnego Paweł Krzemiński (w agencji od 4 lat). Paweł Krzemiński będzie odpowiedzialny za zespoły kreatywne, które pracują nad projektami dla Reckitt Benckiser, Citroena, Cyfry+, Canal+, Animexu, Wienerbergera i Prymatu. Jacek Maciejewski, dyrektor kreatywny, będzie odpowiadać za zespoły kreatywne pracujące nad Peugeot, Maspex Wadowice, WWF, Vichy, CitiFinancial. Odpowiedzialność dyrektorów kreatywnych bezpośrednio za zespoły kreatywne jest wynikiem likwidacji w strukturze działu kreacji - z początkiem czerwca - stanowiska creative groups head.
Zarząd agencji nie podjął jeszcze wiążących decyzji dotyczących nowego szefa działu planowania strategicznego. Funkcje p.o. dyrektora pełnić będzie Hanna Miecznikowska, senior strategic planner – podano w komunikacie.











