Od 01 stycznia 2005 r Maciej Tesławski przestał pełnić funkcję Dyrektora Strategicznego Agencji Grey Worldwide Warszawa.
Nie wiadomo czy stanowisko to (powstałe w październiku 2003 roku) będzie obsadzane, czy likwidowane. - Moja praca dla Agencji będzie opierała się na indywidualnych projektach. Moje uzgodnienia z Christianem Gauntem mówią o dwóch Klientach, dla których miałbym opracowywać programy lojalnościowe B2C i B2B - powiedział Maciej Tesławski, obecnie Vox Directus - CRM Consulting.
Obecnie Tesławaki pracuję już nad programami lojalnościowymi dla klubów GoodYear i Dunlop. - Ponieważ taki układ wyklucza wyłączność moich usług na rzecz Agencji, pozostaję otwarty na podobne propozycje od innych agencji, które potrzebują ekspertyzy w dziedzinie BTL, CRM, a szczególnie w zakresie programów lojalnościowych - dodał Tesławski.












