Katarzyna Pawlikowska-Poleszak objęła nowo utworzone stanowisko Dyrektora ds. Marketingu Strategicznego Grupy Kolastyna, w skład której wchodzą dwie spółki: łódzka Kolastyna i krakowskie Miraculum.
Od października jest odpowiedzialna za koordynację całości działań marketingowych oraz za budowę strategii dla marek znajdujących się w portfolio grupy.
Katarzyna Pawlikowska-Poleszak z branżą kosmetyczną związana jest od 1998 roku. Jest m. in. autorką sukcesu Beauty Forum - największej imprezy i najpoważniejszego pisma branży kosmetycznej w Polsce. Ostatnio zajmowała stanowisko Dyrektora ds. Marketingu w polskim oddziale międzynarodowego koncernu Nu Skin Enterprises, produkującego luksusowe produkty kosmetyczne i suplementy diety. Wcześniej współpracowała z dyrekcją handlową Fiat Auto Poland, a także agencjami reklamowymi, gdzie brała udział m.in. w realizacji kampanii dla koncernu Heineken.

Jest absolwentką Uniwersytetu Jagiellońskiego. Studiowała też psychologię reklamy na Uniwersytecie w Reims (Francja) i terapie naturalne.
Najbardziej ceni sobie pracę w zgranym zespole. Jej hobby to religioznawstwo i hodowla róż, po pracy z pasją oddaje się też gotowaniu, zwłaszcza kuchni kreatywnej i fusion.
"Uważam, że powstanie Grupy Kolastyna to jeden z najciekawszych projektów w branży - mówi Katarzyna Pawlikowska-Poleszak. - Silne, znane brandy, doskonała jakość, rozwój sprzedaży w kraju i rozwój eksportu - to czynniki, dzięki którym Miraculum i Kolastyna mają szansę stać się potentatem polskiego rynku kosmetycznego."











