Zmiany w Marquard

Marquard ujednolica brandy Prasy Sportowej i promuje odświeżony 'Przegląd Sportowy'

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Wydawnictwo Marquard Media Polska przeprowadziło dawno zapowiadaną zmianę struktury brandów dzienników  sportowych. Od 11 marca w całym kraju ukazywać się będzie „Przegląd Sportowy”. Nazwę „Tempo” przyjmie dotychczasowy „Magazyn Sportowy” – piątkowy dodatek. Tego dnia „Przegląd Sportowy”  pojawi się także z zupełnie nowym, nowoczesnym layoutem i odświeżonym logo - poinformowano oficjalnie w komunikacie prasowym, potwierdzając nasze wczorajsze informacje.

Unifikacji towarzyszyć będzie kampania reklamowa, która potrwa co najmniej do końca marca 2005 i której budżet wyniesie ok. 3,5 mln zł. Kampania obejmie  telewizję (TVP, Polsat, Polsat Sport, TVN, TVN 7, TVN24, TV 4, Canal Plus), outdoor ( ok. 600 bilboardów), Radio Zet, RMF FM,  Radio WaWa i rozgłośnie lokalne.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"