Nowy szef agencji zastąpi Jima Younga, pierwszego dyrektora Mather Communications, który powróci do swojej dotychczasowej roli Generalnego Dyrektora Finansowego. Jednocześnie Young pozostanie Członkiem Zarządu agencji i będzie zaangażowany w bieżącą działalność Mather Communications.
Mather Communications jest niezależną Agencją Reklamową full service należącą do grupy WPP, działającą w Polsce w ramach Ogilvy Group Poland od sierpnia 2004 roku. W ciągu kilkunastu miesięcy w portfolio agencji znalazły się renomowane marki, których obsługę zespół Mather Communications wygrał w przetargach. Od chwili jej założenia, zespół agencji kierowanej przez Jima Younga uległ podwojeniu - czytamy w komunikacie.
Wojciech Putrzyński, nowy Dyrektor Zarządzający Mather Communications z branżą reklamową związany jest od 12 lat. Przez pierwsze lata pracował dla firm z holdingu Omnicom: najpierw DDB Needham, potem Corporate Profiles DDB i Twin Advertising. W tym czasie obsługiwał budżet McDonald's - kluczowego klienta sieci DDB.

W roku 2000 przeszedł do Publicis, gdzie na stanowisku Account Directora, a potem Group Account Directora był odpowiedzialny za obsługę Banku Pekao S.A. (największego lokalnego klienta Publicis), Canal +, TV Puls, HP, Nestle Waters, Scandinavian Tobacco, Thomson, Whirlpool oraz kilkanaście projektów New Business.
Na początku zeszłego roku w ramach rozszerzenia kompetencji dodatkowo został szefem Sanofilab - nowopowstającej struktury interdyscyplinarnej stworzonej w ramach Publicis do obsługi koncernu farmaceutycznego Sanofi-Synthelabo (obecnie Grupa Sanofi Aventis).
Putrzyński ma 35 lat, żonę i dwoje dzieci. Ukończył SGH w Warszawie. Reklamę uważa za swoje hobby, co, jak twierdzi bardzo ułatwia mu pracę w tej branży. Pytany o największy sukces zawodowy odpowiada, że jest wciąż przed nim. Za jedno z najbardziej ambitnych zadań uważa wychowanie własnych dzieci, bo,według niego, tu trudno o dobre efekty bez konsekwencji, pomysłowości i potężnej dawki optymizmu.











