We wrześniu b.r. Tomasz Turzyński objął stanowisko starszego konsultanta w dziale Healthcare On Board PR. Jest odpowiedzialny m.in. za realizację działań dla Unii Farmaceutów i Właścicieli Aptek oraz firmy Key. Wieloletnie doświadczenie zdobyte przy tworzeniu ogólnopolskich kampanii zdrowotnych ("Postaw serce na nogi", "Rzuć palenie i wygraj") zadecydowało również o powierzeniu mu prac związanych z koordynacją Ogólnopolskiego Programu Zmian Postaw Wobec Psychiatrii "Odnaleźć Siebie".Tomasz Turzyński jest absolwentem Uniwersytetu Warszawskiego. Przez kilka lat był związany z mediami - karierę zawodową rozpoczynał pracując w redakcji jednego z miesięczników komputerowych. Od 2001 r. jest związany z rynkiem doradztwa PR, pracował dla takich klientów jak np.: U.S. Steel, Pfizer, Unilever, Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo, Orlen, Super-Pharm. Interesuje się archeologią, sztuką starożytną.
Zmiany w On Board PR
Tomasz Turzyński objął stanowisko starszego konsultanta w firmie On Board PR












