Dr Bogusław Kwarciak objął stanowisko dyrektora strategicznego Agencji Reklamowej OPUS B. Do jego zadań będzie należało m.in. opracowywanie strategii komunikacji dla klientów firmy oraz planowanie i koordynowanie dalszego rozwoju agencji OPUS B.
Bogusław Kwarciak jest psychologiem, specjalistą w zakresie komunikacji rynkowej i zachowania konsumenta. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w branży marketingowej na rynku amerykańskim, fińskim, niemieckim i polskim. Był konsultantem wielu znanych firm międzynarodowych.
Kwarciak jest również wykładowcą polskich i zagranicznych uczelni - obecnie prowadzi zajęcia z zachowania konsumenta, psychologii reklamy oraz marketingu międzynarodowego. Uzyskał dwa stopnie doktora: pierwszy na Uniwersytecie Jagiellońskim, drugi - w University of Connecticut w USA. W swoim dorobku posiada kilka książek, ponad sto artykułów naukowych i popularnonaukowych oraz ekspertyz w przeważającej części poświęconych problemom reklamy i zachowań konsumenta. Za wkład w rozwój rynku reklamy w Polsce został w 2004 roku odznaczony Medalem Polskiej Izby Reklamy.












