Zmiany w pismach luksusowych Bauera

Od czerwca do działu reklamy pism luksusowych Wydawnictwa Bauer, dołączyli nowi managerowie: Dorota Kapturowska, która odpowiada teraz za miesięcznik Twój Styl oraz Jarosław Machocki, któremu podlega dwutygodnik Show.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Obydwoje wcześniej pracowali w reklamie pism kobiecych tego wydawnictwa: Dorota Kapturowska na stanowisku p.o. szefa działu reklamy kobiecych miesięcznikow poradniczych, a Jarosław Machocki key account managera "Tiny" i tygodników poradniczo-rozrywkowych.

Za miesięcznik “Pani” odpowiada Agnieszka Galińska.

Do zespołu handlowego czasopism luksusowych dołączyła także Małgorzata Szymańska (poprzednio w segmencie pism kobiecych, obecnie na stanowisku starszego specjalisty) oraz Anis Zantour (wcześniej był m.in. współwydawcą magazynu 'Kawa", obecnie specjalista).

Dział reklamy pism luksusowych podlega Ewie Kozłowskiej, zastępcy dyrektora biura reklamy Wydawnictwa Bauer.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji