Zmiany w reklamie Interia.pl

Od 1 lutego 2005 r. portal Interia.pl wprowadza zmiany w swojej ofercie reklamowej

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Pojawiają się zupełnie nowe produkty, niedostępne dotychczas opcje oraz kolejne formy reklamowe.

W cenniku uwzględnione zostały najnowsze serwisy portalu, takie jak Facet (http://facet.interia.pl/), Recepta (http://recepta.interia.pl/), Samo Zdrowie (http://samozdrowie.interia.pl/ czy Teledyski (http://teledyski.interia.pl/). Zmieniły się też kategorie cenowe reklam - z pięciu dotychczasowych kategorii, powstały cztery grupujące serwisy portalu, na których dostępne są usługi reklamowe. INTERIA.PL wprowadziła też atrakcyjne cenowo pakiety zasięgowe po 10, 25 i 50 mln emisji reklam.

Z początkiem lutego w standardowej ofercie portalu znajdą się kolejne formy reklamowe. Udostępniona została nowa kategoria reklam typu "scroll", takich jak Scroll Banner, Scroll Billboard i Scroll Skyscraper, które po wyświetleniu pozostają przez cały czas widoczne dla odwiedzającego serwis, przesuwając się w górę lub w dół wraz z przewijaniem strony. W serwisach informacyjnych, w treści artykułu, można będzie z kolei zlecić zamieszczenie Rectangle, czyli boxu śródtekstowego, dostępnego w dwóch wymiarach: 300x125 oraz 300x250. Pojawia się Box 180x200, odpowiednik sky-scrapera, czyli reklama graficzna umieszczana w prawej części strony WWW o maksymalnych rozmiarach 180 na 200 pikseli oraz Expand Box, który po najechaniu na niego kursorem myszy rozwija się do rozmiaru 360 na 200 pikseli.

Inne zmiany w ofercie dotyczą możliwości emisji buttona czynszowego (120x60) na całym serwisie, a nie jak dotychczas wyłącznie na stronie głównej serwisu lub wybranym podserwisie. Nowy cennik wprowadza też nowe kategorie mailingu HTML do użytkowników bezpłatnych kont pocztowych portalu. Do standardowej oferty, oprócz mailingu o pojemności do 20 KB, trafił list reklamowy o wadze do 40 KB. Według ceny negocjowanej indywidualnie dostępny jest natomiast mailing o pojemnosci powyżej 40 KB.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?