Zmiany w Stowarzyszeniu Public Relations

Nowy Sekretarz Generalny Polskiego Stowarzyszenia Public Relations

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Od 1 kwietnia 2003 roku obowiązki Sekretarza Generalnego PSPR przejęła Bożena Wysocka, Account Executive w firmie Neuron Agencja Public Relations Sp. z o.o.

Wysocka ukończyła Podyplomowe Studium Marketingu Politycznego i Medialnego przy Wyższej Szkole Zarządzania i Marketingu w Warszawie. Pracowała m.in. jako naczelnik wydziału komunikacji społecznej w Głównym Urzędzie Ceł, gdzie była odpowiedzialna za prowadzenie polityki informacyjnej Urzędu i koordynowanie działań informacyjnych z urzędami celnymi i ich rzecznikami. (2001). Pełniła także rolę doradcy ds. komunikacji społecznej Jarosława Kalinowskiego – wicepremiera, ministra rolnictwa i rozwoju wsi (2002). Interesuje się polityką, psychologią stosunków międzyludzkich, a także muzyką, filmem i literaturą.

Małgorzata Mularczyk, która do tej pory sprawowała tą funkcję, związała się ze Stowarzyszeniem Polskich Menedżerów – podjęła nowe wyzwania, ale pozostanie w bliskich kontaktach z PSPR. Jej wiedza i doświadczenie bardzo wiele wniosły w działalność PSPR-u. Mamy nadzieję, że praca w Stowarzyszeniu Menedżerów przyniesie jej wiele satysfakcji i zadowolenia.

Polskie Stowarzyszenie Public Relations (PSPR) jest samorządową organizacją zawodową wyższej użyteczności publicznej, istniejącą od 1994 roku. Liczy około 180 członków będących pracownikami lub właścicielami agencji Public Relations, pracownikami działów PR w organizacjach gospodarczych, samorządowych i w administracji oraz wykładowcami wyższych uczelni. W 1996 roku PSPR zostało przyjęte w poczet CERP(Confédération Européenne des Relations Publiques), europejskiej organizacji grupującej narodowe stowarzyszenia PR.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech