Zmieniaj auta jak rękawiczki

Wrocławska agencja reklamowa b&j prowadzi ogólnopolską kampanię dla Europejskiego Funduszu Leasingowego pod hasłem "Zmieniaj auta jak rękawiczki"

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Celem akcji jest przekonanie klientów, że nie muszą być właścicielami aut, by z nich korzystać. W leasingu odnawialnym po zakończeniu umowy klienci mogą wziąć w leasing nowy pojazd, zamiast przejmować stary na własność.

Pierwszym etapem było pojawienie się w maju bilboardów, z hasłem "Nadchodzi nowa era leasingu", które zapowiadały wprowadzenie nowego produktu. Celowo wykorzystano datę wejścia Polski do UE, aby podkreślić europejski charakter firmy oraz produktu. Od początku czerwca w całym kraju widoczne są bilboardy z nową kreacją "Zmieniaj auta jak rękawiczki".

Również od początku czerwca prowadzona jest intensywna kampania w prasie ogólnopolskiej poszerzona o tygodniki Newsweek, Wprost i miesięczniki Twój Styl, Playboy, Auto+ i Businessman Magazine.

Ważnym elementem kampanii jest sponsoring wybranych programów sportowych skierowanych do odpowiedniej grupy celu (emisje w TVN oraz TVN24). Kampanię wspierają także działania BTL, prowadzone w przedstawicielstwach EFL, jak również w salonach samochodowych współpracujących firm: Opel, Nissan, Renault, Citroen. W kreacji wykorzystano symbol eleganckiej rękawiczki na ręce biznesmena w ekskluzywnym aucie. Reklama posiada dwie odsłony - męską oraz damską.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+