Kampania rozpoczęta właśnie pod hasłem "Znajdź różnicę" zachęcado kupienia albumu "100 wyjątkowych miejsc" i zobaczenia w nimzakątków świata zagrożonych zmianami klimatycznymi lub ingerencjączłowieka. Piękno przyrody tych rejonów ma zachęcić odbiorcówdziałań na rzecz ocalenia tych miejsc. 1 proc. wpływów ze sprzedażyalbumu - opublikowanego w Polsce przez wydawnictwo Zielona Sowatrafi do proekologicznej organizacji WWF. Polskimi ambasadoramiprojektu są m.in. podróżnik Marek Kamiński oraz prezenterzy pogodyJarosław Kret i Tomasz Zubilewicz.
Akcja promocyjna obejmuje internet (Onet.pl, e-biuletyn WWFPolska), prasę (Poznaj Świat, E-stilo, Planeta Ziemia) oraz outdoor(billboardy Ströer w Krakowie, Warszawie, Trójmieście, Szczecinie,Łodzi, Poznaniu, Wrocławiu, Chorzowie, Katowicach i Bytomiu).Kreacją kampanii - zaplanowanej do 7 grudnia - oraz planowaniem izakupem mediów na jej potrzeby zajęła się agencja reklamowaAmako.












