„Znajdź spokój brzucha” w reklamie No-Spy (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamowa preparatu na ból brzucha No-Spa (produkowanego przez Sanofi-Aventis), realizowana pod hasłem „Znajdź spokój brzucha”. Akcję przygotowały firmy marketingowe Publicis Poland, Tyrka Production, Badi Badi, Efektura i ZenithOptimedia Group.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Znajdź spokój brzucha” w reklamie No-Spy (wideo)

Reklamy podkreślają, że No-Spa zaczyna działać już po 15 minutach od zażycia, łagodząc różne skurczowe bóle brzucha. Kampania pokazuje młodą kobietę żyjącą w pośpiechu i stresie, której promowany preparat pomaga w pozbyciu się dolegliwości brzucha.

Akcja reklamowa jest skierowana do kobiet w wieku 25 lat i więcej. Obejmuje telewizję (kanały TVP, TVN i Polsatu), internet (m.in. Ipla i VoD.pl), prasę oraz kina.

Kreacją kampanii zajęła się agencja Publicis Poland. Spot (wyreżyserowany przez Magdę Targosz), wyprodukowało studio produkcyjne Tyrka Production, postprodukcją zajęło się studio Badi Badi, a udźwiękowieniem - Efektura. Za planowanie mediów odpowiada dom mediowy ZenithOptimedia Group.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+