AXN rozpoczęło kampanię promocyjną nowego serialu „Znaki” (wideo)

Z początkiem października rozpoczęły się działania promocyjne wspierające premierę serialu „Znaki”, będącego najnowszą lokalną produkcją AXN. Kampania skupia się na działaniach w telewizji, internecie i prasie, ale stacja wykorzystuje również reklamy outdoorowe.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
AXN rozpoczęło kampanię promocyjną nowego serialu „Znaki” (wideo)

Kampania telewizyjna obejmuje 30-sekundowe spoty, wizerunkowy - promujący jesienną ramówkę AXN i produktowy - promujący serial „Znaki”. Są one emitowane na kanałach z grup Polsat i TVN.

W internecie kampania promocyjna serialu obejmuje formaty displayowe, w tym formaty wideo i reklamy na urządzeniach mobilnych. „Znaki” są promowane m.in. na takich portalach jak onet.pl, wp.pl, interia.pl, gazeta.pl, Filmweb i Wirtualnemedia.pl. Kampanię online uzupełniają działania w wyszukiwarkach.

Działania promocyjne w prasie skupiają się na obecności w TV guidach i są prowadzone w tygodnikach z grupy Bauer („Tele Tydzień” i „To&Owo”). Serial promowany jest również w tygodniku „Newsweek”.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/netflix-kupil-prawa-do-polskiego-serialu-ultravioletu-drugi-sezon-axn,7171449620469889a ##

Kampania outdoorowa to reklamy typu city light zlokalizowane w Warszawie, Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Gdańsku, Gdyni, Sopocie, Wrocławiu i Górnośląskim Okręgu Przemysłowym.

Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Carat Polska. Za koncept kreatywny kampanii odpowiedzialna jest agencja Change Serviceplan.

Partnerami strategicznymi serialu są Skoda Polska, mPTech, Allegro, Ubisoft i Bakoma. Skoda Polska zaprezentuje w serialu swój najnowszy SUV, Kodiaq; firma mPTech pokaże wzmocnione telefony - HAMMER i modele myPhone; Allegro przedstawi atrakcyjność swojego Serwisu dla użytkowników w różnym wieku; Ubisoft ulokuje dwie ze swoich gier, Assassin’s Creed Odyssey i Rainbow Six, a Bakoma - jogurt Bakoma Men.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/absentia-serial-axn-drugi-sezon-kiedy-emisja,7171230463117441a ##

„Znaki” od 10 października w AXN

Akcja „Znaków” będzie toczyć się w Górach Sowich. Po latach od tego, jak w tajemniczych okolicznościach zginęła studentka i nie udało się ustalić okoliczności jej śmierci, w tej samej miejscowości dochodzi do kolejnej zbrodni. Śledztwo prowadzi komisarz Trela (w tej roli Andrzej Konopka), który, by dotrzeć do prawdy, musi przełamać zmowę milczenia panującą w miasteczku.

Serial wyprodukowany przez ATM Grupę ma być połączeniem kryminału z elementami mystery i thrillera obyczajowego. Będzie składał się z 8 odcinków, które będą emitowane w środy o godz. 22.00, począwszy od 10 października br.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/znaki-s-w-a-t-jednostka-specjalna-i-okup-2-w-pazdzierniku-w-axn,7171232467142273a ##

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji