Znamy już zwycięzców I. edycji "Złotych Spinaczy"

Najwięcej "Złotych Spinaczy" otrzymała Sigma

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

W piątek podczas uroczystej Gali w hotelu Sheraton zostały wręczone statuetki „Złotych Spinaczy. Spośród 18 projektów zakwalifikowanych do II. etapu konkursu na najlepszą kampanie PR jury przyznało główne nagrody w 6-ciu kategoriach. Pozostałe projekty otrzymały wyróżnienia. Oto pełna lista nagrodzonych:

Zwycięzcy statuetek Złotych Spinaczy

Kategoria 1 – PR korporacyjny

- United PR za projekt „Wizjonerzy poszukiwani!” zrealizowany dla Plus GSM

Kategoria 2 – PR produktu

- GCI za projekt „Latający nauczyciel „Świata Wiedzy”” zrealizowany dla „Świata Wiedzy”, encyklopedii dla dzieci w odcinkach

Kategoria 3 – Kampania edukacyjna

- Sigma International za projekt „Śpij dobrze!” zrealizowany dla firmy farmaceutycznej Sanofi-Synthelabo

Kategoria 4 – Komunikacja kryzysowa

- Sigma International za projekt „Wizyta "Ciotki Ju" w Polsce” zrealizowany dla niemieckich linii lotniczych Lufthansa

Kategoria 5 – Public Affairs & Lobbying

- GGK PR za projekt „VAT w budownictwie” zrealizowany dla Związku Firm Deweloperskich

Kategoria 6 – Kampania społeczna

- Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego w Polsce – Browary Polskie za projekt „Alkohol – Nieletnim dostęp wzbroniony!” zrealizowany z Państwową Agencją Rozwiązywania Problemów Alkoholowych (PARPA)

Wyróżnienia otrzymali:

Kategoria 1 – PR korporacyjny

- Eskadra BTL za projekt „Żywieckie Muzeum Humoru” zrealizowany dla Grupy Żywiec

- Partner of Promotion za projekt „Alchemia szczęścia przed Europlexem” zrealizowany dla firmy Kinomax

Kategoria 2 – PR produktu

- Profile za projekt „Odzyskujemy zaufanie do Neostrady Plus” zrealizowany dla Telekomunikacji Polskiej S.A.

- Sigma International za projekt „Promocja kwiatów” zrealizowany dla Biura Kwiatowego Holandia (BBH)

- GCI za projekt „Pierwsza w świecie internetowa transmisja z wyklucia wielkanocnych kurczaków” zrealizowany dla Chello (UPC), dostawcy internetu szerokopasmowego

- Partner of Promotion za projekt „Nike – lider na rynku, lider w świadomości” zrealizowany dla firmy Nike, producenta butów, odzieży i akcesoriów sportowych

Kategoria 3 – Kampania edukacyjna

- Profile za projekt „Plaża - Zdrowie - Uśmiech. Nad wodą bezpiecznie” zrealizowany dla Grupy PZU (PZU S.A. i PZU Życie S.A.)

- Spin Communications za projekt „Dobry sen - program walki z bezdechem niemowląt” zrealizowany dla firmy Nutricia Polska, marki Bebiko

Kategoria 4 – Komunikacja kryzysowa

- ITBC Communication za projekt „Inwestycja Enterasys Networks w JTT Computer S.A.” zrealizowany dla firmy Enterasys Networks

Kategoria 5 – Public Affairs & Lobbying

- ComPress za projekt „Kratka” zrealizowany dla firmy EFL

Kategoria 6 – Kampania społeczna

- Rowland Communications / Stowarzyszenie Przyjaciół Integracji za projekt „Płytka wyobraźnia to kalectwo” zrealizowany ze Stowarzyszeniem Przyjaciół Integracji

- Feedback/Hill&Knowlton za projekt „Polskie danie dla Europy” zrealizowany dla Fundacji "Unia i Polska" oraz firmy Apsys Polska

- Headlines Brand & Corporate Communication za projekt „Nie kupuj od przemytników!” zrealizowany dla WWF, organizacji działającej na rzecz ochrony roślin i zwierząt

„Biorąc pod uwagę kondycję rynku usług PR, jesteśmy mile zaskoczeni jakością i ilością zgłoszonych do konkursu projektów” – powiedział Paweł Trochimiuk, Przewodniczący Jury – „Jesteśmy przekonani, że konkurs nasz stanie się najwyższej rangi wydarzeniem w branży, ustanawiającym najwyższe standardy PR w Polsce”.

Konkurs został ogłoszony 21 sierpnia 2003 r. Przeznaczony był dla wszystkich podmiotów prowadzących działania PR na terenie Polski (agencje Public Relations, korporacje i firmy, organy samorządowe, instytucje państwowe, fundacje i organizacje pozarządowe), a jego celem było wyłonienie najlepszych projektów PR realizowanych w okresie 2002/2003, zgłoszonych w jednej z poniższych sześciu kategorii:

1. PR korporacyjny, tj. projekt wspierający wizerunek podmiotów działających w Polsce;

2. PR produktu, tj. projekt wspierający wizerunek produktów lub usług;

3. Kampania edukacyjna, tj. projekt wspierający marketing lub wizerunek firmy, produktu lub usługi;

4. Komunikacja kryzysowa, tj. projekt, mający na celu przeciwdziałanie trwającemu lub potencjalnemu kryzysowi dot. firmy, produktu lub usługi;

5. Public Affairs i Lobbying, tj. projekt kampanii mającej na celu komunikację z szeroko pojętym otoczeniem społecznym, politycznym i legislacyjnym;

6. Kampania społeczna, tj. inicjatywa o charakterze niekomercyjnym, mająca na celu uwrażliwienie społeczeństwa polskiego na ważne kwestie społeczne i etyczne.

Decyzję podjęło 20-osobowe jury składające się ze znanych dziennikarzy i specjalistów w zakresie komunikacji, przedstawicieli agencji członkowskich ZFPR, jak również agencji niezrzeszonych w Związku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online