Zakłady Farmaceutyczne UNIA rozpoczęły ogólnopolską kampanię edukacyjną skierowaną do młodzieży pod hasłem "ZNISZCZ PRYSZCZ. ACNE DERM EFEKT MUROWANY". Akcja trwa od 4 do 30 maja 2004.
Głównym celem kampanii jest uświadomienie młodzieży, że skuteczne wyleczenie trądziku zależy od używania sprawdzonych preparatów oraz od systematyczności w ich stosowaniu.
W kampanię edukacyjną firmy UNIA zaangażowało się 400 liceów z całej Polski. Na terenie szkół znajdują się materiały informacyjne zachęcające młodzież do przyłączenia się do akcji. Osoby, które zdecydują się wziąć udział w ogólnopolskiej walce z trądzikiem mogą wygrać atrakcyjne nagrody: komputer, Play Station, wieżę stereo lub rower. Wystarczy wejść na stronę www.acnederm.pl i zapoznać się z zasadami konkursu. Dodatkowo na stronie internetowej młodzież znajdzie rady Dr Ądzika: na temat tego, skąd się bierze trądzik, jakie są jego rodzaje, jak skutecznie z nim walczyć oraz co można jeść a czego zdecydowanie unikać.












