Zniszcz pryszcz

Zakłady Farmaceutyczne UNIA rozpoczęły ogólnopolską kampanię edukacyjną skierowaną do młodzieży

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Zakłady Farmaceutyczne UNIA rozpoczęły ogólnopolską kampanię edukacyjną skierowaną do młodzieży pod hasłem "ZNISZCZ PRYSZCZ. ACNE DERM EFEKT MUROWANY". Akcja trwa od 4 do 30 maja 2004.

Głównym celem kampanii jest uświadomienie młodzieży, że skuteczne wyleczenie trądziku zależy od używania sprawdzonych preparatów oraz od systematyczności w ich stosowaniu.

W kampanię edukacyjną firmy UNIA zaangażowało się 400 liceów z całej Polski. Na terenie szkół znajdują się materiały informacyjne zachęcające młodzież do przyłączenia się do akcji. Osoby, które zdecydują się wziąć udział w ogólnopolskiej walce z trądzikiem mogą wygrać atrakcyjne nagrody: komputer, Play Station, wieżę stereo lub rower. Wystarczy wejść na stronę www.acnederm.pl i zapoznać się z zasadami konkursu. Dodatkowo na stronie internetowej młodzież znajdzie rady Dr Ądzika: na temat tego, skąd się bierze trądzik, jakie są jego rodzaje, jak skutecznie z nim walczyć oraz co można jeść a czego zdecydowanie unikać.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"