'Zobacz w marce przyjaciela'

Vegeta przystąpiła do III edycji kampanii informacyjno -edukacyjnej 'Wybierz Markowe'.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Celem kampanii „Zobacz w marce przyjaciela” jest przybliżenie konsumentom pozytywnych wartości związanych z produktami markowymi oraz zbadanie ich opinii na temat tych produktów. Istotnym elementem było więc badanie konsumenckie przeprowadzone przez TNS OBOP. Dowiodło ono, że Polacy dokonują zakupów w sposób coraz bardziej świadomy i przykładają wagę do marek produktów. Ich zachowaniem kieruje przekonanie, że produkty markowe gwarantują jakość, bezpieczeństwo i dają radość.

„Z tegorocznych badań MEMRB oraz Pentor wynika, że Vegeta jest najbardziej znaną i najczęściej kupowaną przyprawą uniwersalną w Polsce. Nasi konsumenci cenią ją za dobry smak, niezmiennie wysoką jakość i bezpieczeństwo użytkowania. Wiedzą, że na Vegetę mogą liczyć w każdej - kulinarnej - sytuacji.” – powiedział Dubravko Vencl, Kierownik ds. komunikacji i korespondencji służbowej, Podravka International Export-Import Sp. z o.o. Opinie te są spójne z ideą kampanii i potwierdzają, że walory przypisywane marce mają zarówno charakter racjonalny jak i emocjonalny.

Hasło reklamowe „Uwielbiasz, gdy Vegeta miesza się do gotowania” podkreśla specjalną więź jaka istnieje pomiędzy konsumentem a Vegetą. Personifikuje produkt i nadaje mu cechy przypisywane najbliższym osobom. „Podoba nam się podwójne znaczenie hasła oraz podkreślenie wyjątkowego zaufania jakim Polacy obdarzają Vegetę. Przecież nie każdemu pozwalamy mieszać się do naszego sposobu gotowania!” – powiedziała Vlatka Grebiennik, Product Manager. Hasło potwierdza także wyniki badań TNS OBOP zgodnie z którymi, konsumenci nadają marce cechy ludzkie, opisując ją między innymi jako profesjonalistę i przyjaciela.

Tegoroczna kampania reklamowa prowadzona jest na billboardach, w prasie oraz Internecie. Hasło reklamowe Vegety pojawi się na 300 plakatach reklamowych w 16 największych miastach Polski, w portalach Onet.pl, Brief.pl oraz w 11 ogólnopolskich tytułach prasowych: Brief, Fakt, Gazeta Wyborcza, Gazeta Prawna, Metro, Metropol, Puls Biznesu, Rzeczpospolita, Super Express, Tele Magazyn, Wprost. Reklama prasowa obejmuje 37 emisji. Czas trwania kampanii zaplanowano od 30 sierpnia do 30 września br.

W kampanii „Zobacz w marce przyjaciela” bierze udział 11 marek polskich i międzynarodowych. Organizuje ją, już po raz trzeci, Polskie Stowarzyszenie Wytwórców Produktów Markowych ProMarka.

Za kreację kampanii odpowiada DougFaberFamily, natomiast zakup mediów powierzono Zenithmedia.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"