Samsung w nowej kampanii smartfona Galaxy S10 chce przede wszystkim pokazać, na czym polega prawdziwa moc fotografii. Punktem wyjścia dla tych działań jest pokazanie zdjęć jako cennych nośników wspomnień.
- Kampanią #BędzieCoWspominać chcemy podkreślić moc, która kryje się za każdym wykonanym i udostępnionym w social mediach zdjęciem. Lajki i hashtagi nie mają znaczenia, liczą się emocje, które towarzyszą nam w danej chwili – radość, śmiech, wzruszenie. Chcemy zachęcić do pokazywania świata, takim jaki jest naprawdę. Oferując najwyższą jakość aparatów we flagowych smartfonach z linii Galaxy S10 wspieramy naszych klientów, aby mogli skoncentrować się na uchwyceniu niezapomnianych momentów. O resztę zadba aparat - powiedział Marcin Garbarczyk, dyrektor ds. strategii i marketingu w Samsung Electronics Polska.

Kampania obejmuje działania digital, social i PR, prowadzone m.in. za pośrednictwem mediów wydawanych przez Burda International Polska (Glamour, Elle, National Geographic i National Geographic Traveller) oraz kanałów własnych marki.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/samsung-galaxy-s10-promocja-odkup-i-dodatkowe-ubezpieczenie-ekranu,7171061672859265a ##
Do współpracy w akcji zaproszono również ambasadorów, którzy na swoich kanałach social media będą wcielać w czyn ideę #BędzieCoWspominać, utrwalając warte zapamiętania momenty z wykorzystaniem smartfonów Galaxy S10. Są to Zofia Zborowska – aktorka, amatorka podróży i ekologii, Busem przez Świat – para podróżników, Ola i Karol Lewandowscy, którzy zwiedzają świat podróżując charakterystycznym kolorowym busem, Zuza Kołodziejczyk – modelka, zwyciężczyni 3 edycji programu „Top Model” i Victor Borsuk – siedmiokrotny Mistrz Polski w kitesurfingu, fotograf, który lubi dzielić się tajnikami warsztatu ze swoją społecznością.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/samsung-wplywy-i-zysk-w-2019-roku-jaka-sprzedaz-samsung-galaxy-s10,7171078962714241a ##
Kampania potrwa do listopada 2019 roku. Za jej realizację odpowiadają agencje VML, dfusion communication, oraz dom mediowy Starcom. Za konceptem kreatywnym i ideą kampanii stoi agencja Leo Burnett.
Samsung zapowiedział oficjalnie nową linię smartfonów Galaxy S10 w lutym br. W ofercie znajdą się 4 wersje - Galaxy S10, S10+, S10e oraz S10 5G przystosowany do obsługi nadchodzącej nowej technologii komórkowej. Urządzenia wyposażone w ekrany od 5,8 do 6,7 cala oferują od dwóch do czterech aparatów fotograficznych, ceny wynoszą od 3299 do 6999 złotych.











