- Zdecydowaliśmy się oprzeć komunikację reklamową na naszym nowym tytule „Żółwik Sammy i spółka”, ponieważ widzowie MiniMini+ znają tę postać z dużego ekranu. Atutem serialu są jego walory edukacyjne i bezpieczne treści, a to od lat znaki rozpoznawcze naszej stacji - mówi Agata Papis-Maniecka, brand manager kanałów dziecięcych platformy nc+.
Kampania reklamowa jest realizowana w prasie („Przyjaciółka”, „Pani Domu”, „Świat Kobiety”, „Mam Dziecko”, „Twoje Dziecko”, „To&Owo” i „Tele Tydzień”), telewizji (Kuchnia+, Domo+, teleTOON+), internecie (YouTube, Facebook, Player.pl, ipla.tv) oraz w kinach (Multikino i Cinema City).
Akcja prowadzona będzie przez pięć tygodni, zakończy się 31 maja br. Za zakup mediów odpowiadał dom mediowy ZenithOptimedia.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/dzieci-najchetniej-ogladaja-polsat-nickelodeon-przed-tvp2-i-tvp1-raport-top-20-stacji ##












