Celem akcji jest budowanie świadomości istnienia rynku usługzarządzania finansami osobistymi oraz jednocześnie wizerunkuKontomierza jako lidera innowacji na tym rynku. Akcja ma też zazadanie pozyskać nowych użytkowników serwisu.
Kampania realizowana będzie w dwóch etapach. Pierwszy ruszył 7września br. i potrwa dwa tygodnie. W jego ramach reklamyKontomierza pojawiły się w serwisach internetowych grupy Omnigence(do niej należy Kontomierz), m.in. na stronach Filmweb.pl iGaminator.pl. W kreacji wykorzystano postacie Żonki, Biedronki iBrzdący, które zastanawiają się "Gdzie podziały się ichpieniądze?".
Drugi etap kampanii wystartuje w drugiej połowie września. W tejczęści wykorzystane zostaną reklamy Google AdWords oraz reklamy wserwisach internetowych zakupione w modelu CPA (Cost Per Action).Kreacje mają być podobne jak w pierwszym etapie.

Kampanię w całości przygotowała i zaplanowała agencjainteraktywna Artegence, wchodząca w skład grupy Omnigence.
Kontomierz.pl ruszył oficjalnie w kwietniu br. Obecnie korzystaz niego 2023 zarejestrowanych użytkowników.











