Spot rozpoczyna się od zaprezentowania najniższego od 27 lat współczynnika narodzin w Danii, co skutkuje problemem demograficznym. - Rodzi się za mało dzieci, które wspierałyby starzejącą się populację. Problemu nie zdołał rozwiązać duński parlament, ale musi być jakieś rozwiązanie - stwierdza lektor.
Następnie seksuolog opowiada o pozytywnym wpływie podróżowania na życie seksualne Duńczyków, które jest bardziej intensywne w wakacje. Reklama przekonuje, że wyjazd w romantyczne miejsca z biurem podróży Spies Travel „wesprze kiedyś ekonomię” Danii.
W ramach akcji Spies Travel ogłosiło konkurs dla par. Aby wziąć w nim udział, należy zaplanować podróż zgodnie cyklem owulacyjnym kobiety, a później udowodnić, że podczas wyjazdu zostało poczęte dziecko - Spies wymaga przesłania na adres mailowy fotografii testera ciążowego z pozytywnym wynikiem oraz zdjęcia dokumentacji medycznej, potwierdzającej zajście w ciążę.

Nagrodą w konkursie jest zestaw pieluch dla dziecka na trzy lata oraz wycieczka dla całej rodziny. Zwycięska para ma zostać wyłoniona w losowaniu.











