"Zrujnuj przeziębienie" z Aspirin C. Kampania od MullenLowe Warsaw

Pod hasłem "Aspirin C – zrujnuj przeziębienie" ruszyła najnowsza kampania marki preparatu na objawy przeziębienia i grypy Aspirin C (Bayer Polska), przygotowana przez agencję MullenLowe Warsaw.

Justyna Dąbrowska-Cydzik
Justyna Dąbrowska-Cydzik
Udostępnij artykuł:
"Zrujnuj przeziębienie" z Aspirin C. Kampania od MullenLowe Warsaw
Reklama Aspirin C

Spot reklamowy, emitowany równolegle na sześciu europejskich rynkach, przedstawia parę młodych ludzi szykujących się do weekendowego wyjazdu. Ich plany chce zrujnować przeziębienie, ale to Aspirin C rujnuje wszystkie objawy, uwalniając naszych bohaterów od konieczności pozostania w domu.

Kampania "Zrujnuj przeziębienie" skierowana jest do młodych ludzi z generacji Z.

W polskiej odsłonie kampania obejmuje emisję spotu w telewizji (TVP, Polsat, TVN), a także działania w mediach społecznościowych – na YouTube, Instagramie i TikToku. Za produkcję wideo i materiałów foto odpowiada studio Garaż, spot wyreżyserował Adrian Chudek, muzykę skomponował Marek Domański, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MediaCom.

Aspirin C Zrujnuj przeziębienie.

– Zależało nam na stworzeniu przekazu, który trafi bezpośrednio do młodych ludzi, pokolenia ceniącego sobie wolność i brak ograniczeń. W nowej kampanii pokazujemy, że przeziębienie nie musi rujnować planów, a Aspirin C wpisuje się w spontaniczny styl życia zetek – podkreśla Magdalena Kozłowska, cluster category manager CEEC w Bayer.

– Marka z taką renomą jak Aspiryna C "bajerowska", jak nazywają ją konsumenci, nie może pozwolić sobie na opuszczenie gardy. Przekaz, który wysyłamy w świat, musi być najświeższy w danej kategorii i to po raz kolejny udało nam się zawrzeć w naszej reklamie – dodaje Paweł Świstak, senior brand manager w Bayer.

To druga realizowana przez MullenLowe Warsaw kampania dla produktu Aspirin C w całym regionie CEE.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Inwestor "Rzeczpospolitej" ukarany przez nadzór giełdy. Grzywny także dla Hajdarowiczów

Inwestor "Rzeczpospolitej" ukarany przez nadzór giełdy. Grzywny także dla Hajdarowiczów

Ciężarówki Coca-Coli wyruszają w Polskę. Odwiedzą 7 miast

Ciężarówki Coca-Coli wyruszają w Polskę. Odwiedzą 7 miast

Dyson przegląda globalny budżet mediowy wart 500 mln dolarów. Po czterech latach wraca przetarg

Dyson przegląda globalny budżet mediowy wart 500 mln dolarów. Po czterech latach wraca przetarg

Wojtek Chaber i Marta Piechnik dołączyli do oLIVE media

Wojtek Chaber i Marta Piechnik dołączyli do oLIVE media

Marka Oppo dołączyła do grona klientów agencji Ro

Marka Oppo dołączyła do grona klientów agencji Ro

Marcel Płoszczyński dołącza do agencji RO

Marcel Płoszczyński dołącza do agencji RO