Spot reklamowy, emitowany równolegle na sześciu europejskich rynkach, przedstawia parę młodych ludzi szykujących się do weekendowego wyjazdu. Ich plany chce zrujnować przeziębienie, ale to Aspirin C rujnuje wszystkie objawy, uwalniając naszych bohaterów od konieczności pozostania w domu.
Kampania "Zrujnuj przeziębienie" skierowana jest do młodych ludzi z generacji Z.
W polskiej odsłonie kampania obejmuje emisję spotu w telewizji (TVP, Polsat, TVN), a także działania w mediach społecznościowych – na YouTube, Instagramie i TikToku. Za produkcję wideo i materiałów foto odpowiada studio Garaż, spot wyreżyserował Adrian Chudek, muzykę skomponował Marek Domański, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MediaCom.
Aspirin C Zrujnuj przeziębienie.

– Zależało nam na stworzeniu przekazu, który trafi bezpośrednio do młodych ludzi, pokolenia ceniącego sobie wolność i brak ograniczeń. W nowej kampanii pokazujemy, że przeziębienie nie musi rujnować planów, a Aspirin C wpisuje się w spontaniczny styl życia zetek – podkreśla Magdalena Kozłowska, cluster category manager CEEC w Bayer.
– Marka z taką renomą jak Aspiryna C "bajerowska", jak nazywają ją konsumenci, nie może pozwolić sobie na opuszczenie gardy. Przekaz, który wysyłamy w świat, musi być najświeższy w danej kategorii i to po raz kolejny udało nam się zawrzeć w naszej reklamie – dodaje Paweł Świstak, senior brand manager w Bayer.
To druga realizowana przez MullenLowe Warsaw kampania dla produktu Aspirin C w całym regionie CEE.











