W nowej odsłonie promocji „Dwa szybkie Żubry” tak samo jak w dotychczasowych będzie można zdobyć dwa darmowe piwa, jeśli pod zawleczką promocyjnej puszki lub nakrętką butelki piwa Żubr znajdzie się symbol wygranej.
- Szczęśliwi znalazcy zwycięskich kapsli i zawleczek mogą cieszyć się wygraną od razu, zamieniając je na dwa piwa w sklepach w całej Polsce. Czwartej edycji loterii towarzyszy nowa historia z udziałem Króla Puszczy, jak zwykle podsumowana przewrotnym hasłem. Obecny w spocie szeroki strumień to nawiązanie do miliona piw, które konsumenci mogą wygrać w ramach loterii - opisuje Łukasz Kling, menadżer ds. zarządzania marką Żubr.
Działania reklamowe będą realizowane przede wszystkim w telewizji, internecie (m.in. w social media) oraz punktach sprzedaży.
Promocja potrwa do końca czerwca, a darmowe piwa będą wydawane do końca lipca. Design opakowań promocyjnych przygotowało PRISM Studio.

Kreacją kampanii zajęła się agencja PZL. Spor wyreżyserował Iwo Zaniewski, produkcją zajął się dom produkcyjny OTO Film, a postprodukcją - Platige Image. Za działania w internecie oraz PR odpowiedzialne są agencje Tailor Made PR i Huta 19,a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Zenith.











