Zurich Insurance usuwa "Z" z logo, nie chce kojarzyć się z atakiem Rosji na Ukrainie

Firma ubezpieczeniowa Zurich Insurance zdecydowała się usunąć w mediach społecznościowych ze swojego logo literę "Z", by nie być posądzaną o wspieranie rosyjskiej agresji w Ukrainie.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Zurich Insurance usuwa "Z" z logo, nie chce kojarzyć się z atakiem Rosji na Ukrainie

Litera „Z” stała się symbolem rosyjskiego poparcia dla inwazji Rosji na Ukrainę. Jest malowana na rosyjskich pojazdach wojskowych, jest też wykorzystywana w propagandzie Kremla.

Z tego powodu ubezpieczyciel Zurich Insurance usunął swoje logo z literą „Z” z mediów społecznościowych. Firma wyjaśniła, że nie chce, by była mylnie interpretowana jako wspierająca Rosję w konflikcie.

„Tymczasowo usuwamy użycie litery „Z” z kanałów społecznościowych, gdzie pojawia się ona w izolacji i może być błędnie zinterpretowana" - stwierdziła firma w oświadczeniu.

Firma podkreśla, że marka Zurich Insurance istnieje od 150 lat, cieszy się zaufaniem i udowodniła, że potrafi się zmieniać i odpowiadać na wyzwania.

Zurich Insurance już na początku marca poinformowała, że ​​nie przyjmuje już nowych klientów w Rosji i nie będzie rozwijać swojej działalności na tamtym rynku. To jeden z największych ubezpieczycieli w Europie, jego kapitalizacja wynosi 66 mld dolarów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat