Zurych z logo i hasłem „Word Class. Swiss Made”

Zurych będzie promował swój wizerunek turystyczno-gospodarczy pod hasłem „Zurych - Word Class. Swiss Made”. Kampania we wrześniu obejmie Europę i Bliski Wschód.

km
km
Udostępnij artykuł:

Nowe hasło i logo Zurychu mają odzwierciedlać najważniejsze zalety tego miasta: obowiązujące w nim najwyższe standardy, narodową precyzję i niezawodność. Znak graficzny miasta jest utrzymany w kolorze niebieskim, charakterystycznym dla Zurychu. Logo i hasło - stopniowo wprowadzane w ciągu najbliższych sześciu miesięcy - będą używane przez lokalną izbę turystyczną we wszystkich działaniach informacyjnych i reklamowych.

Nowa identyfikacja promocyjna i kampania Zurychu mają na celu zwiększenie ruchu turystycznego w mieście, przyciągnięcie do niego klientów biznesowych oraz wzmocnienie gospodarki całego regionu. Działania - skierowane do mieszkańców Europy i Bliskiego Wschodu - rozpoczną się we wrześniu, obejmując reklamy w CNN, broszury informacyjne w samolotach linii Swiss oraz punkt informacyjny na zuryskim lotnisku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały