“Zwierciadło” z eko dodatkiem i kampanią

Do czerwcowego wydania “Zwierciadła” (Wydawnictwo Zwierciadło), które ukaże się w czwartek 26 maja br., dołączony zostanie dodatek ekologiczny. Numer wspierać będzie kampania reklamowa.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Liczący 24 strony dodatek wydrukowany został na papierze posiadającym certyfikat FCS. Numer, na którego okładce znalazła się Edyta Bartosiewicz, ukaże się w cenie obniżonej do 7,50 zł (normalna cena magazynu to 8,90 zł).

Wydanie będzie promowane w telewizji (TVP 1, TVP 2, TVN, stacje tematyczne TVN), prasie (“Polityka”, “National Geographic Polska”, “Sens”) i w radiu (Radio ZET, Chilli ZET, Radio Kolor).

grafika

Za kreację i produkcję spotu telewizyjnego odpowiadała agencja Directors, za media telewizyjne zaplanował Equinox.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech