Życie pełne pasji

UPC Polska zachęca do odkrywania i rozwijania pasji z telewizją cyfrową i Internetem

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Bogactwo kanałów tematycznych, materiałów dostępnych „na żądanie” oraz Internet, mogą stanowić narzędzia, które wspierają w realizowaniu i rozwijaniu naszych pasji. By pokazać w jaki sposób usługi cyfrowe mogą uczynić nasze życie pełniejszym i ciekawszym UPC Polska chce zachęcić wszystkich pasjonatów do podzielenia się ze światem swoimi zainteresowaniami. W tym celu, na swoim facebookowym profilu uruchomiło nową aplikację konkursową „Zajawieni Pasją”. Celem akcji jest podkreślenie roli jaką innowacyjne usługi UPC i kanały tematyczne, mogą pełnić w odkrywaniu i rozwijaniu pasji. Partnerem pierwszej odsłony konkursu są kanały muzyczne 4fun.tv, TV.DISCO i rebel:tv.

Wykorzystaj potencjał cyfrowych technologii

Możliwości, jakie w zakresie rozrywki oraz rozwoju osobistego oferuje cyfrowa telewizja i superszybki Internet wydają się niemal niezmierzone. Dostępność szeregu kanałów tematycznych, czy informacyjnych stwarza możliwość stałego poszerzania wiedzy i śledzenia na bieżąco

interesujących nas wydarzeń. Oferta interaktywnej telewizji cyfrowej stanowi dziś gwarancję, że bez względu na ich rodzaj nie grozi nam telewizyjny zapping, a raczej pasjonująca wyprawa do wnętrza ziemi, na najpiękniejsze stadiony świata lub do centrum bieżących wydarzeń politycznych i społecznych. Telewizja cyfrowa to także szansa na spotkania z kulturą – teatrem, operą czy kinem. Szerokie portfolio kanałów tematycznych zaspokoi z pewnością również gusta nawet najbardziej wybrednych miłośników muzyki – oferują one teledyski i programy prezentujące największe przeboje pop, przez klasykę, dance, po rock i alternatywę. Wybór spośród ponad 160 kanałów oraz 3700 materiałów „na żądanie” daje ogromne możliwości spersonalizowania treści, które chcemy oglądać i tematów, które chcemy zgłębić. Z kolei Internet stał się dla nas forum, które pozwala na nieskrępowaną swobodę rozwoju zainteresowań poprzez tworzenie nowych treści. Trudno dziś o bardziej demokratyczne i szerokie środowisko, w którym każdy może odnaleźć przestrzeń dla swojej aktywności. Superszybki Internet, który oferuje UPC Polska, stwarza tych możliwości nawet więcej – od game’ingu online i live streamingu po vloging. Dostęp do sieci daje także ogromne możliwości rozwoju zawodowego m.in. poprzez niezwykle dynamicznie rozwijające się platformy e-learningowe. Chłonąć wiedzę możemy także dzięki ogólnoświatowej modzie na digitalizację zasobów nauki i kultury. Już dziś możemy bez wychodzenia z domu odwiedzić najwspanialsze muzea i galerie świata.

Pokaż innym co Cię kręci

By zachęcić facebookowych fanów do rozwijania i dzielenia się z innymi swoimi zainteresowaniami UPC Polska uruchomiło specjalną aplikację konkursową. Celem akcji jest pokazanie roli jaką Internet oraz telewizja cyfrowa, przy wsparciu UPC i kanałów tematycznych, mogą pełnić w rozwoju osobistym. Konkurs „Zajawieni Pasją”, który właśnie został uruchomiony, zachęca fanów do przedstawienia swoich zainteresowań i opowiedzenia o nich za pomocą filmów lub zdjęć. Początek akcji to niepowtarzalna okazja dla wszystkich, których serce bije w rytm muzyki, którzy produkują, mixują i śpiewają. Patronem pierwszej odsłony akcji „Zajawieni Pasją” są kanały muzyczne 4fun.tv, rebel:tv oraz TV.DISCO, a jej zwycięzcy poznają telewizję od kuchni. Najbardziej „zajawieni muzyką” będą mogli poprowadzić odcinek listy „Lajk Czart” na antenie 4fun.tv lub „Eurodance Top 10” w TV.DISCO.

****

UPC Polska jest wiodącym dostawcą potrójnej usługi: telewizji kablowej, szerokopasmowego dostępu do Internetu i usług telefonicznych dla klientów indywidualnych i biznesowych. W zasięgu sieci telewizji kablowej UPC znajduje się ponad 2,6 mln gospodarstw domowych w dziesięciu największych aglomeracjach miejskich i wielu mniejszych miastach. UPC Polska ma obecnie blisko 1,5 miliona abonentów: ponad 1,3 mln abonentów telewizji kablowej, w tym 662 700 telewizji cyfrowej, 800 300 użytkowników internetu i 396 200 klientów usługi telefonicznej. UPC Polska jest częścią Liberty Global, Inc. (NASDAQ: LBTYA, LBTYB, LBTYK). www.upc.pl

Liberty Global, Inc. jest wiodącym, międzynarodowym operatorem telewizji kablowej. Firma oferuje zaawansowane usługi telewizyjne, głosowe i dostępu do Internetu, zapewniając 20 milionom klientów dostęp do świata informacji, komunikacji i rozrywki. Liberty Global dysponuje nowoczesnymi sieciami szerokopasmowymi w 13 krajach, głównie w Europie, ale także w Chile. Do firmy należą również znaczne spółki medialne i producenckie takie, jak Chellomedia w Europie (dane z dnia 31 marca 2012r.).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"