„Życie warto smakować” w reklamach słodyczy Mieszko

Ruszyła kampania reklamowa słodyczy produkowanych przez firmę Mieszko prowadzona pod hasłem „Życie warto smakować”. W pierwszej odsłonie akcji, przy której pracują firmy marketingowe Change i Maxus, promowane są Michaszki.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Życie warto smakować” w reklamach słodyczy Mieszko

Kampania pod hasłem „Życie warto smakować” eksponuje radosne chwile spędzane przez bliskie osoby. W pierwszych reklamach promowane są cukierki Michaszki, które niedawno zyskały nową recepturę (zawartość orzechów zwiększono do 25 proc.) oraz odświeżono wygląd ich opakowań.

Akcja reklamowa obejmuje przede wszystkim nośniki outdoorowe w Warszawie, Krakowie, Łodzi, Trójmieście, Wrocławiu, Poznaniu, Szczecinie, Raciborzu, a także w Zagłębiu i na Śląsku.

grafika

Koncepcję kreatywną kampanii przygotowała agencja Change, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Maxus.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu