Narastająco w I-IV kw. 2010 roku spółka miała 42,75 mln zł skonsolidowanego zysku netto wobec 420,82 mln zł zysku rok wcześniej, przy przychodach odpowiednio 2490,70 mln zł wobec 2115,12 mln zł.
W ujęciu jednostkowym, w I-IV kw. 2010 roku spółka miała 276,87 mln zł zysku netto wobec 418,66 mln zł zysku rok wcześniej.
W samym IV kw. 2010 roku Grupa TVN miała 15,80 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w IV kw. 2010 roku wobec 242,66 mln.
Zysk operacyjny na poziomie grupy wyniósł 116,95 mln zł wobec 302,77 mln zł zysku rok wcześniej.
Skonsolidowane przychody wyniosły 753,45 mln zł wobec 675,83 mln zł rok wcześniej.
Jest to wynik znacząco gorszy od oczekiwań rynkowych, których średnia wynosiła 60 mln zł zysku. Analitycy spodziewali się w tym okresie wyniku netto w wysokości 20-108,5 mln zł. - Wyniki Grupy TVN w czwartym kwartale były doskonałym zakończeniem 2010 roku. Pomimo, iż rynek reklamy pod koniec roku odnotował chwilowe spowolnienie tempa wzrostu, nasze segmenty biznesowe wyprzedziły rywali i osiągnęły dwucyfrowy wzrost przychodów i EBITDA. Nasze przychody reklamowe zbliżyły się do szczytowego poziomu sprzed kryzysu gospodarczego, głównie dzięki poprawie wyników segmentu TV i wyjątkowemu wzrostowi segmentu Online, podczas gdy platforma 'n' pozostaje najszybciej rozwijającą się platformą płatnej telewizji w Polsce w oparciu o swoją wiodącą ofertę kanałów w jakości HD. Grupa uzyskała wyniki zgodne z prognozą i zgodnie z oczekiwaniami realizuje inicjatywy strategiczne, a mianowicie zróżnicowanie struktury przychodów i wdrażanie współpracy z TP S.A. Nasza pozycja lidera na rynku jest atutem, w który będziemy nadal inwestować i wykorzystać do odnoszenia dalszych korzyści z przyspieszonego rozwoju rynku. Atrakcyjna oferta programowa oraz rosnąca rola video online oraz multimediów są kluczowymi zagadnieniami na rok 2011 dla naszych działań w obszarze nadawania kanałów telewizyjnych i w Internecie. Ponadto, dzięki innowacyjnej ofercie, takiej jak telewizja 3D i usługi zintegrowane z szerokopasmowym dostępem do Internetu, 'n' pozostanie technologicznym liderem rynku płatnej telewizji w Polsce - powiedział Markus Tellenbach, prezes zarządu Grupy TVN.












