Pierwsza kampania reklamowa piwa Żywiec pod hasłem „Chce się Ż” była realizowana na przełomie 2015 i 2016 roku, a jesienią ub.r. zrealizowano kolejną, podkreślającą 160-lecie marki Żywiec.
Grupa Żywiec przekonuje, że ta komunikacja przyniosła marce wzrosty wszystkich wskaźników wizerunkowych m.in. odsetka wskazań żywca jako najlepszego polskiego piwa. - Sukcesy kampanii „Chce się Ż” zaostrzyły nasz branżowy apetyt, dlatego startujemy z jej nową odsłoną, która jeszcze bardziej wzmacnia emocjonalne zaangażowanie i aktywuje konsumentów do czerpania z życia tego co najlepsze - opisuje Izabela Głodek, Group brand director marek Żywiec i Cider.
Nowa akcja reklamowa jest oparta na sloganie „Ż jest za krótkie”, rozwijanym w spocie do dłuższych stwierdzeń, ilustrowanych zabawnymi scenkami pokazującymi ludzi szukających intensywnych wrażeń i podążających za swoimi pragnieniami.

Kampania rusza 5 kwietnia, obejmuje telewizję, internet (m.in. social media) oraz outdoor (m.in. billboardy, ekrany bankomatów).
Kreacją reklam zajęła się Agencja 2012, która pod koniec ub.r. po wygranym przetargu przejęła od Ogilvy&Mather obsługę reklamową marki Żywiec, a produkcją spotu - dom produkcyjny Opus Film. Za działania w internecie odpowiada agencja VML Poland (która po kilku latach przerwy wraca do obsługi Żywca w tym zakresie), za planowanie i zakup mediów - dom mediowy MediaVest, a za działania public relations - agencja Roots PR.











