Jak podaje producent w komunikacie prasowym, nowe smaki w portfolio są "interpretacją klasycznych stylów piwnych". Trafią na półki w odświeżonych opakowaniach, w butelce zwrotnej 500 ml. Będzie ich można spróbować również w Ambasadach Żywca.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/warka-radler-zero-0-0-rabarbar-z-truskawka-opakowania-smak-opinie ##
Nowości Grupy Żywiec
Pierwszy nowy smak to Żywiec Wiedeński Lager o ciemnozłotej barwie. Cechuje je słodowy aromat i smak z wyczuwalną, niewielką goryczką.

Żywiec Pszeniczne IPA to połączenie piwa pszenicznego i piwa IPA z trzema nowofalowymi chmielami: Falconer’s Flight, Amarillo I Chinook. Nadają one piwu charakterystycznej goryczki oraz chmielowego aromatu. W tym chmielonym na zimno piwie wyczuwalne są cytrusowe nuty.
Wprowadzeniu na rynek piw Żywiec Wiedeński Lager i Żywiec Pszeniczne IPA towarzyszyć będą działania reklamowe w TV, internecie i mediach społecznościowych oraz PR. Dodatkowo, w wybranych punktach sprzedaży, pojawią się dedykowane materiały POS.
Za komunikację marki odpowiada 2012 Agency. Działania w kanale digital i w mediach społecznościowych prowadzi agencja VMLY&R, a działania BLT – agencja Just. Wsparcie PR zapewnia agencja Hope. Media planuje i kupuje dom mediowy Starcom.

W ub.r. Grupa Żywiec zanotowała wzrost przychodów sprzedażowych o 7,4 proc. do 3,57 mld zł oraz spadek zysku netto z 324,1 do 234,1 mln zł. Firma zmniejszyła o 10,9 proc. nakłady na marketing i sprzedaż, o ponad 10 proc. poszła w górę sprzedaż piwa marek premium: Żywiec, Heineken, Desperados i Strefa Zero.











