Żywiec Zdrój reklamuje wody niegazowane hasłem „Zrównoważona przez naturę". Nowy logotyp i opakowanie

Ruszyła kampania telewizyjna wody niegazowanej Żywiec Zdrój pod hasłem „Zrównoważona przez naturę”. Towarzyszy relaunchowi marki - w tym roku zmieniła ona logo, etykiety, jak również – pierwszy raz w swojej historii – kształt opakowania.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Żywiec Zdrój reklamuje wody niegazowane hasłem „Zrównoważona przez naturę". Nowy logotyp i opakowanie

W spocie reklamowym marka przenosi nas w nietknięte krajobrazy żywieckiej natury - miejsce pochodzenia produktu.

- Przenieśliśmy konsumentów do nietkniętej przez człowieka żywieckiej przyrody, gdzie to właśnie natura o wszystkim decyduje. Co więcej, nowa kreacja telewizyjna przygotowana została w 100% z materiałów z recyklingu - do jej realizacji zdecydowaliśmy się wykorzystać wyłącznie dostępne już materiały, zamiast tworzyć nowe. Dzięki temu ograniczyliśmy nasz ślad węglowy przy tej produkcji praktycznie do zera - mówi Klaudia Krawczyk, brand manager Żywiec Zdrój.

Kampania prowadzona jest w telewizji, internecie - w tym w formacie VOD - oraz na YouTube, a także w mediach społecznościowych i w aplikacjach mobilnych.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/zywiec-zdroj-wez-wode-wygraj-nagrode-kraina-lodu-2-zasady-nagrody ##

Nowa identyfikacja wizualna Żywiec Zdrój

W kampanii zaprezentowano także nową identyfikację wizualną marki Żywiec Zdrój. marka zyskała nowe logo, jeszcze mocniej podkreślające jej górskie pochodzenie. Na pierwszym planie znalazła się dzika natura odwzorowująca górski krajobraz Żywiecczyzny. 

Woda niegazowana Żywiec Zdrój zamknięta została w butelce, która zyskała charakterystyczne cięcia. Na etykiecie, oprócz nowego logo marki, znajdują się również dodatkowe informacje związane z pochodzeniem, stopniem mineralizacji, smakiem czy kwestiami związanymi z dbaniem o naturę.

grafika
grafika

Na górze nowy logotyp Żywiec Zdrój, na dole poprzednia wersja

Za komunikację w całości odpowiadają współpracujące na co dzień z Żywiec Zdrój agencje – koncept oraz kreację TV przygotowała agencja VMLY&R, za zakup mediów, działania w  Internecie i mediach społecznościowych odpowiada Mediacom. Za działania PR i współpracę z influencerami odpowiedzialna jest agencja Tailor Made PR.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]