Anegdotki przy kasie zamiast łowcy promocji - Żabka reklamowana jako „mały wielki sklep” (wideo)

Żabka Polska zaczęła nowy cykl reklam pod hasłem głównym „Mały wielki sklep”, pokazujących zabawne rozmowy i sytuacje w sklepach tej sieci. Tym samym po ponad trzech latach skończył się cykl animowanych spotów ze zwierzętami. Nową kampanię przygotowały i realizują PZL, ZenithOptimedia Group i Q&A Communications.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Anegdotki przy kasie zamiast łowcy promocji - Żabka reklamowana jako „mały wielki sklep” (wideo)

- Celem nowych reklam jest pokazanie w pozytywny i aspirujący sposób tego, co wyróżnia naszą sieć na tle sieci wielkopowierzchniowych i stanowi naszą największą przewagę rynkową: bezpośrednie relacje ajentów i sprzedawców z klientami. Relacje, które pozwalają na to, by każdy mały sklep Żabki prezentował się naszym klientom jako wielki, w pełni zaspakajający ich codzienne potrzeby - opisuje nowy cykl reklam Maciej Mitoraj, dyrektor marketingu i rozwoju w Żabka Polska. - Zależało nam na stworzeniu pojemnej formuły platformy komunikacyjnej, która pozwoli nam w sposób elastyczny dopasować komunikaty do aktualnych okazji i potrzeb naszych klientów - dodaje.

Nowy format reklam przygotowała agencja PZL, po tym jak w efekcie wygranego przetargu wiosną br. przejęła obsługę reklamową Żabki od Heart & Brain. Ta druga agencja poprzednio przez trzy lata tworzyła dla marketera serię animowanych spotów, w których występowała grupa sympatycznych zwierząt (m.in. tygrys jako łowca promocji) spotykających się w sklepie prowadzonym przez żabkę. W ramach tej komunikacji reklamowana była m.in. cykliczna promocja „Wielosztuki”.

Nowa akcja reklamowa jest prowadzona od 3 grudnia w telewizji (m.in. kanały TVN, Polsatu i TVP, AXN, Discovery, National Geographic, 4funTV, Puls, nSport, Ale Kino, Canal +, Animal Planet, Mini Mini, Nickelodeon, Disney Chanel) oraz internecie, od 4 grudnia w kinach Multikino, a 9 grudnia zacznie się w radiu (m.in. Rock Radio, Radio Eska, Radio Złote Przeboje, Radio ZET, TOK FM).

Reżyserią spotów wideo zajął się Iwo Zaniewski, dyrektor kreatywny PZL. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy ZenithOptimedia Group, a za działania public relations - agencja Q&A Communications.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące