SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Brand24 kupił domenę Brand24.com za 100 tys. zł. „To okazyjna cena”

Startup Brand24 zapłacił za domenę Brand24.com 100 tysięcy złotych. Daniel Dryzek, ekspert segmentu domenowego uważa, że to okazyjna cena. - Kiedy zakładaliśmy naszą firmę adres Brand24.com był zajęty, ale nie wiedzieliśmy że nasz biznes rozwinie się tak bardzo w skali globalnej - wyjaśnia w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl Michał Sadowski, szef Brand24.

Informację o tym, że domena Brand24.com kosztowała 100 tys. zł podał w ubiegłym tygodniu Michał Sadowski, współzałożyciel i szef Brand24, startupu zajmującego się monitoringiem w internecie.

W mediach społecznościowych Sadowski ujawnił, że jego firma starała się o przejęcie globalnego adresu z końcówką .com od kilku lat. Właściciel domeny nie był jednak skłonny do negocjacji i przez długi czas Brand24 musiał funkcjonować pod głównym adresem Brand24.net. Nie przeszkadzało mu to jednak w osiągnięciu rynkowego sukcesu i pozyskaniu poważnych inwestycji, ostatnia zakończyła się przejęciem ponad 11 proc. udziałów Brand 24 przez LiveChat.

- Właścicielem domeny Brand24.com był przedsiębiorca z New Jersey prowadzący własną agencję - ujawnia w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl Michał Sadowski.

Sadowski przyznaje, że zgłosił się o pomoc w negocjacjach do Daniela Dryzka, inwestora i eksperta na rynku domen internetowych. - Znam jego pracę od dawna i wiem, że to top ekspert od domen - tłumaczy Sadowski.

W wyniku negocjacji Brand24 przejął ostatecznie domenę Brand24.com za kwotę 100 tys. zł.

Po ogłoszeniu, że Brand24 zdobył domenę .com w internecie pojawiły się pytania, czy nie jest to wygórowana kwota biorąc pod uwagę, że od kilku lat startup funkcjonuje z powodzeniem pod adresem Brand24.net i Brand24.pl.

- Gdyby to nie miało kluczowego znaczenia dla naszej firmy to nie staralibyśmy się o ten adres tak mocno od kilku lat - wyjaśnia Sadowski. - W momencie, gdy powstawał Brand.24 wiedzieliśmy, że domena .com jest zajęta. Ale wówczas nie przypuszczaliśmy jeszcze, że nasz interes tak dobrze wypali w skali globalnej. Z czasem stało się jasne, że posiadanie domeny Brand24.com jest bardzo istotne, stąd nasze starania.

Z kolei Daniel Dryzek w rozmowie z Wirtualnemedia.pl zastrzega, że jego ocena transakcji nabycia domeny Brand24.com może być obarczona błędem.

- Nie będę obiektywny, bo pośredniczyłem w zakupie tej domeny. Osobiście uważam, że Brand24 udało się nabyć domenę brand24.com po okazyjnej cenie - ocenia Daniel Dryzek.

Dołącz do dyskusji: Brand24 kupił domenę Brand24.com za 100 tys. zł. „To okazyjna cena”

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Tar
czy bedziecie tez pisac, ze ktos kupil w jakiejs firmie komputery do biura i toner do drukarek?
odpowiedź
User
filler
Faktycznie okazja.. ludzie wciaz wierza w moc nazwy domeny i placa krocie, naiwne..
odpowiedź
User
Georgeb
Ubezpieczenia.org.pl
odpowiedź