SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Business Insider Polska z nowym layoutem i sekcjami tematycznymi

Serwis Businessinsider.com.pl (Ringier Axel Springer Polska) zyskał nową oprawę graficzną oraz pięć głównych sekcji tematycznych: gospodarka, rynek, biznes, finanse osobiste oraz technologia i trendy.

Nowej odsłonie serwisu Business Insider Polska przyświeca hasło „Be IN”, czyli zaproszenie użytkownika do bycia w centrum informacji ze świata gospodarki, biznesu i finansów (fot. materiały prasowe)Nowej odsłonie serwisu Business Insider Polska przyświeca hasło „Be IN”, czyli zaproszenie użytkownika do bycia w centrum informacji ze świata gospodarki, biznesu i finansów (fot. materiały prasowe)

Jednym z głównych założeń, które przyświecały kreacji nowej oprawy graficznej serwisu była zasada prostoty i przejrzystości. Zgodnie z filozofią less is more. Businessinsider.com.pl został podzielony na pięć głównych sekcji tematycznych: gospodarka, rynek (na stronie widnieje sekcja „giełda i waluty”), technologia i trendy, biznes oraz finanse osobiste („twoje pieniądze”).

Ich uzupełnieniem jest dokonywany przez dziennikarzy autorski wybór najważniejszych informacji. Równocześnie pozostawiono czytelnikom możliwość śledzenia informacji uszeregowanych w porządku od najnowszych pod względem godziny publikacji w osobnej zakładce strony głównej serwisu. Wyeksponowano także cykl „5 na dziś” - autorski przegląd najważniejszych informacji, wydarzeń kształtujących agendę każdego dnia.

W serwisie na nowo zaprojektowano sekcję „Rynek”, oferując znacznie szerszy i jednocześnie bardziej funkcjonalny zestaw wykresów, tabel, zestawień czy wyszukiwarek informacji niezbędnych w podejmowaniu profesjonalnych decyzji inwestycyjnych.

Kolejną nowością jest sekcja „Poradnik finansowy”, oferta skierowana zarówno do osób poszukujących konkretnych produktów czy usług finansowych. W niej, obok setek stale aktualizowanych artykułów prezentujących i objaśniających specyfikę dostępnych na rynku produktów, stworzono też możliwość dotarcia do konkretnej oferty np. kredytu, ubezpieczenia czy lokaty.

Wśród nowości znalazł się także osobny dział z treściami premium z Insider.com, amerykańskiego odpowiednika serwisu.

Nowej odsłonie serwisu Business Insider Polska przyświeca hasło „Be IN”, czyli zaproszenie użytkownika do bycia w centrum informacji ze świata gospodarki, biznesu i finansów.

Czytaj też: Altus chce 174 mln zł odszkodowania od RASP za tekst Business Insidera Polska sprzed 3 lat

„Obecna odsłona to nie koniec zmian”

„Po 5 latach obecności na polskim rynku, w lutym 2021 roku Business Insider awansował na pozycję niekwestionowanego lidera internetowych serwisów ekonomiczno-biznesowych. Każdego dnia odwiedza nas ponad 1,2 mln unikalnych użytkowników poszukujących zarówno profesjonalnych treści opisujących zmiany zachodzące w polskiej i światowej gospodarce, jak i praktycznych informacji pomagających w podejmowaniu decyzji ekonomicznych codziennego dnia. Business Insider jest kluczowym dostawcą treści biznesowych i finansowych dla Onet.pl. Jesteśmy też ogromnie dumni z dynamicznego wzrostu wyników biznesowych oraz ze wzrostu pozycji marki wśród naszych użytkowników” – mówi cytowana w komunikacie Martyna Majchrzak, dyrektor zarządzająca serwisów wertykalnych RAS Polska.

„Zaufanie naszych użytkowników zdobyliśmy dzięki konsekwentnie realizowanej od listopada 2019 roku nowej strategii serwisu. Przez minione dwa lata zmienił się otaczający nas świat, a wraz z nim Business Insider, jego redakcja i oferta wydawnicza. Redakcję tworzy starannie dobrany zespół doświadczonych dziennikarzy i wydawców, którzy są w stanie odpowiadać na najważniejsze pytania płynące ze świata biznesu, finansów i gospodarki” - mówi Mikołaj Kunica, redaktor naczelny Business Insider Polska.

„Obecna odsłona to nie koniec zmian, w najbliższych miesiącach będziemy dalej rozwijać stronę o nowe funkcjonalności” - dodaje Martyna Majchrzak.

Nowy Bi.pl daje też nowe możliwości obecności dla partnerów komercyjnych. Na stronie głównej serwisu oraz na stronach artykułowych będzie się pojawiać specjalny bloczek, w którym partnerzy będą mogli opowiedzieć o kluczowych dla nich tematach i dotrzeć ze swoim komunikatem do szerokiego grona odbiorców. Pojawią się też nowe możliwości ekspozycji projektów specjalnych oraz platform do dyskusji, które są tworzone z partnerami, takie jak Business Insider Trends czy Chief Digital Officer of the Year.

Jak wynika z badania Mediapanel, Business Insider Polska w sierpniu br. odwiedziło 8,2 mln internautów, co dało 28,34 proc. zasięgu. Serwis jest liderem segmentu biznesowo-prawnego.

Dołącz do dyskusji: Business Insider Polska z nowym layoutem i sekcjami tematycznymi

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Vv
Wygląda to słabo
odpowiedź