Serial „Diagnoza” obejrzą widzowie ukraińskiej telewizji 1+1

Ukraińska stacja 1+1 wykupiła prawa do emisji najnowszego serialu medycznego TVN „Diagnoza”. Pierwszy odcinek produkcji zostanie wyemitowany w poniedziałek 11 grudnia br. - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

łb
łb
Udostępnij artykuł:
Serial „Diagnoza” obejrzą widzowie ukraińskiej telewizji 1+1
Maciej Zakościelny i Maja Ostaszewska w serialu "Diagnoza", fot. TVN

Główną bohaterką serialu jest Anna Nowak (w tej roli Maja Ostaszewska), która wraca do Polski po długiej nieobecności. Chce rozprawić się z przeszłością oraz zemścić na osobie, która ją skrzywdziła i odebrała bliskich. Jej plany niweczy jednak tragiczny wypadek, po którym kobieta trafia do rybnickiego szpitala. Anna traci pamięć autobiograficzną, tzn. nie pamięta, kim jest. W produkcji występują także m.in. Maciej Zakościelny, Adam Woronowicz i Beata Ścibakówna. Producentem serialu jest Dorota Kośmicka-Gacke.

13-odcinkową serię „Diagnozy” obejrzą widzowie ukraińskiej telewizji komercyjnej 1+1, która będzie pokazywać serial w poniedziałki o godz. 21.00, począwszy od 11 grudnia br. Stacja kupiła prawa do emisji i pokaże zdubbingowaną wersję polskiej produkcji - pod postać graną przez Maję Ostaszewską głos podkłada ukraińska aktorka Valentyna Khamaiko.

„Diagnoza” debiutowała w ramówce jesiennej TVN - we wtorki o godz. 21.30, w okresie od 5 września do 28 listopada br. Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl, telewizja 1+1 zainteresowała się serialem jeszcze w trakcie emisji pierwszego sezonu w Polsce.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że średnia widownia pierwszego sezonu „Diagnozy” wyniosła 2,24 mln osób, co przełożyło się na 16,72 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 18,82 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 18,68 proc. w grupie 16-59.

Warto dodać, że w przeszłości telewizja 1+1 pokazywała już polskie seriale, np. w 2015 roku ukraiński nadawca kupił prawa do emisji "Dziewczyn ze Lwowa" TVP1.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

VeloBank z nową kampanią wizerunkową na święta. Twarzą Magdalena Różczka

VeloBank z nową kampanią wizerunkową na święta. Twarzą Magdalena Różczka

Przejęcie w reklamie zewnętrznej domknięte. Digital Network zapłaciła z kredytu

Przejęcie w reklamie zewnętrznej domknięte. Digital Network zapłaciła z kredytu

Kosmiczny sylwester TVP2. Tak wygląda spot promocyjny

Kosmiczny sylwester TVP2. Tak wygląda spot promocyjny

Alicja Caban rozwija performance w Ancy

Alicja Caban rozwija performance w Ancy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Prezydent Nawrocki spotkał się z przedstawicielami Mety

Prezydent Nawrocki spotkał się z przedstawicielami Mety