Discovery planuje własny serwis streamingowy, chce by różnił się od konkurencji

Koncern Discovery nie wyklucza uruchomienia własnego płatnego serwisu streamingowego. W ofercie miałyby się znaleźć treści najbardziej charakterystyczne dla nadawcy, a więc filmy dokumentalne, programy kulinarne oraz lifestylowe. W założeniach platforma ma różnić się znacząco od konkurentów w rodzaju Netflixa czy Amazona.

ps
ps
Udostępnij artykuł:

Plany dotyczące uruchomienia przez Discovery Communications własnego serwisu streamingowego zdradził w rozmowie z „Financial Times” szef koncernu David Zaslav.

Zaslav potwierdził, że istnieje projekt wprowadzenia platformy VoD, a prace nad nim obecnie trwają. Nie ujawnił jednak żadnych możliwych terminów uruchomienia takiego serwisu.

- Przyglądamy się takiemu rozwiązaniu, sądzimy że na rynku jest szansa dla nowej globalnej platformy streamingowej tym bardziej, że oferowane dzisiaj serwisy VoD wyglądają niemal tak samo - ocenił szef Discovery.

Zaslav zaznaczył, że koncepcja Discovery opiera się na dostarczeniu odbiorcy tych treści, z których nadawca jest znany wśród odbiorców, a więc filmów dokumentalnych oraz programów z segmentu kulinarnego czy lifestylowego. W bibliotece mogłyby się znaleźć nie tylko pozycje nadawane obecnie na kanałach należących do Discovery, ale także tych pochodzących od koncernu Sripps Networks Interactive, bowiem kilka dni temu zakończono transakcję zakupu Scripps przez Discovery.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]