WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

UOKiK sprawdza rynek reklamy telewizyjnej."Duża koncentracja"

Iza Kuna, Piotr Adamczyk i Kazimierz Kaczor w sponsorowanym przez IKEA miniserialu „Dom pełen zmian” w Polsacie

2017-10-13 A A A KOMENTARZE: 3 FORUM DRUKUJ POLEĆ

IKEA Retail jest sponsorem i partnerem nowego serialu „Dom pełen zmian”, który w połowie października pojawi się na antenie Polsatu. W rolach głównych występują Iza Kuna, Piotr Adamczyk, Kazimierz Kaczor i Maria Maj.

Iza Kuna, Piotr Adamczyk i Kazimierz Kaczor w sponsorowanym przez IKEA miniserialu „Dom pełen zmian” w Polsacie

„Dom pełen zmian” to ośmioodcinkowy serial komediowy opowiadający o perypetiach rodziny Malinowskich. Historia rozgrywa się na przestrzeni wielu lat, a każdy odcinek dzieje się rok później od odcinka poprzedniego. Sceną życiowych zmian bohaterów jest ich dom urządzony przez IKEA.

- Areną wielu życiowych zmian jest dom. Za pomocą tego niestandardowego konceptu chcemy pokazać, jak wnętrza zmieniają się razem z bohaterami. Produkty i aranżacje IKEA stanowią nie tylko scenerię wydarzeń – w każdym odcinku odgrywają swoją własną rolę. Zaplanowanych jest osiem odcinków, każdy o długości ośmiu minut - to pionierska długość na rynku telewizyjnego branded content. Nowością jest także fabularna konwencja serialu, odchodząca od standardowego formatu mini-epizodów, do których przyzwyczajeni byli do tej pory widzowie - komentuje Karolina Szabłowska, external marketing communication manager IKEA Retail w Polsce.

Reżyserem serialu jest Kristoffer Rus. Za scenariusz odpowiadają Marcin Baczyński i Mariusz Kuczewski, znani z takich produkcji, jak „Listy do M. 1-3”, „Piąty Stadion” czy „Dwoje we Troje”. Autorem zdjęć jest Michał Sobociński, a za pomysł i całość produkcji odpowiada Prime Film Production („Piąty Stadion”, „Dwoje we Troje”, „Storyline”) przy współpracy z MEC Wavemaker - agencją kreatywno-contentową działającą w ramach MEC.

Serial będzie emitowany w Polsacie w niedziele o godz. 18:35.

W ramach ostatnich działań marketingowych, IKEA prowadzi kampanię pod hasłem „Niech żyje dom”.

Autor: bg

Wiecej informacji: IKEA, Polsat, Iza Kuna, Piotr Adamczyk, Kazimierz Kaczor

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Praca - WirtualneMedia