Meetrics będzie weryfikować widoczność reklam na Facebooku

Firma Meetrics w ramach współpracy z Facebookiem będzie weryfikować widoczność reklam display emitowanych na tym serwisie. Podpisana umowa ma charakter globalny.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Meetrics będzie weryfikować widoczność reklam na Facebooku

Nawiązanie współpracy Meetrics i Facebooka umożliwia reklamodawcom weryfikację kampanii display realizowanych przez nich na Facebooku: zarówno w wersji na komputer jak i na urządzeniach mobilnych. Rozwiązanie Meetrics jest zgodne ze strandardami viewability amerykańskiej organizacji Media Rating Council (MRC/Rada Oceny Mediów), jak również oferuje dodatkowe definicje oparte na 50 proc. i 100 proc. widocznej powierzchni reklamy.

Kilka tygodni temu Meetrics otrzymała akredytację MRC w zakresie wykrywania fraudów oraz poszerzoną akredytację dotyczącą pomiarów viewability - firma posiadała już wcześniej akredytację MRC w zakresie pomiarów viewability reklam, zarówno dla kampanii display, jak i wideo, obecnie akredytacja ta została poszerzona dodatkowo o pomiary viewability dla internetu mobilnego i aplikacji.

Meetrics używa do pomiarów rozwiązania server-to-server, które dostarcza danych na temat kampa-nii reklamowych na poziomie wszystkich istotnych parametrów. Dane przechodzą automatyczną weryfikację i są następnie poddawane dodatkowej weryfikacji w stworzonej przez Meetrics autorskiej platformie Ad Attention Manager Suite (ADAM Suite). Jednocześnie klienci Meetrics mogą przy użyciu tej platformy przeglądać i analizować wszystkie zgromadzone dane. W ten sposób prowadzane przez firmę w Facebooku pomiary Viewability będą dostarczały całościowego obrazu efektywności kampanii reklamowych w tym serwisie.

Rozwiązanie Meetrics w zakresie viewability dla Facebooka jest dostępne na całym świecie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]