„365 dni: Ten dzień” z rekordową premierą na Netfliksie

Polski film erotyczny „365 dni: Ten dzień” w czwartek, dzień po premierze na Netfliksie, był najchętniej oglądanym tytułem na platformie w ponad 70 krajach, m.in. USA i Wielkiej Brytanii. Dwa lata temu hitem na Netfliksie była pierwszy film z tej serii, emitowany wcześniej w kinach.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„365 dni: Ten dzień” z rekordową premierą na Netfliksie
Bohaterowie "365 dni: Ten dzień", fot. materiały prasowe Netflixa

„365 dni: Ten dzień” na Netfliksie pojawił się w środę. Według danych serwisu Flixpatrol, analizującego popularność poszczególnych tytułów na Netfliksie, film w czwartek był najchętniej oglądaną produkcją na platformie.

Flixpatrol za obecność w rankingach TOP10 filmów i wszystkich produkcji w poszczególnych krajach, na których działa Netflix, przyznaje punkty. W czwartek „365 dni: Ten dzień” uzyskał 808 pkt.

„365 dni: Ten dzień” najpopularniejszy wśród filmów i seriali na Netfliksie

Wśród filmów na kolejnych pozycjach znalazły się „Obława w Silverton” (463 pkt) i „Tajemnice Marilyn Monroe: Nieznane nagrania” (436 pkt), a wśród seriali hitem dnia było „Skradzione serce” (658 pkt).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/netflix-pakiet-reklamy-jak-zamowic,7169870083102849a ##

Premiera „365 dni: Ten dzień” podbiła też oglądalność pierwszego filmu z tej serii - „365 dni”, dostępnego na platformie od dwóch lat. W czwartek wskoczył na czwarte miejsce wśród najpopularniejszych filmów (390 pkt).

grafika

„365 dni: Ten dzień” nie podbił jeszcze Indii, Japonii i Korei

W czwartek „365 dni: Ten dzień” był najpopularniejszym filmem w ponad 75 z ok. 90 krajów, w których rankingi TOP10 na Netfliksie monitoruje Flixpatrol. W tej grupie są USA, Wielka Brytania, największe kraje europejskie (także Polska), Australia, Brazylia i Argentyna.

W większości z tych rynków film osiągnął też wyższą oglądalność od wszystkich seriali na platformie.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/co-ogladac-netflx-premiery-maj-lista-stranger-things,7169870870268033a ##

W nielicznych dużych krajach popularniejsze były w czwartek inne filmy: w Indiach i Bangladeszu „Gangubai Kathiawadi”, w Japonii „Legion samobójców: The Suicide Squad”, a w Korei Południowej „Venom 2: Carnage”.

grafika

„365 dni: Ten dzień”: obsada i twórcy

Film „365 dni: Ten dzień” jest kontynuacją historii Laury (gra ją Anna-Maria Sieklucka) i Massimo (Michele Morrone) opisanej w serii książek Blanki Lipińskiej.

- Laura i Massimo znów są razem, gorętsi niż kiedykolwiek. Niestety, sprawy komplikują rodzinne więzi Massimo i tajemniczy mężczyzna, który pojawia się w życiu Laury, pragnąc zdobyć jej serce i zaufanie... za wszelką cenę - czytamy w opisie produkcji.

Grają w niej także m.in. Magdalena Lamparska, Otar Saralidze, Ewa Kasprzyk, Dariusz Jakubowski, Ramon Langa, Natasza Urbańska, Tomasz Mandes i Natalia Siwiec.

Scenariusz napisali Mojca Tirs, Blanka Lipińska i Tomasz Mandes, zdjęcia wykonał Bartek Cierlica, a reżyserami są Barbara Białowąs i Tomasz Mandes. Film jest dostępny wyłącznie na Netfliksie, produkcją na zlecenie platformy zajęły się firmy, które zrealizowały „365 dni”: Ekipa i Open Mind Production.

„365 dni” na początku 2020 roku były w Polsce hitem kinowym - do zamknięcia kin po wybuchu epidemii w połowie marca przyciągnęły ponad 1,6 mln widzów. Z początkiem kwietnia film pojawił się na Netfliksie, gdzie mimo miażdżących recenzji w zagranicznych mediach osiągnął dużą oglądalność w wielu krajach.

Wiosną ub.r. Netflix zapowiedział, że zrealizuje dwa kolejne filmy z serii „365 dni”.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/dlaczego-netflix-traci-uzytkownikow-slabe-produkcje-dzielenie-konta-jak-to-zrobic,7169873731827841a ##

Netflix ma 222 mln subskrybentów

W pierwszym kwartale br. Netflix zanotował spadek liczby subskrybentów o 0,2 mln do 221,64 mln. Kwartalne przychody platformy zwiększyły się rok do roku o 9,8 proc. do 7,868 mld dolarów, a zysk netto zmalał z 1,707 do 1,597 mld dolarów.

Netflix nie ujawnia danych z poszczególnych krajów oprócz USA. W Polsce od dwóch lat notuje zdecydowanie największą odwiedzalność wśród platform VoD. Według badania Mediapanel w marcu br. zanotował 14,03 mln użytkowników, 46,79 proc. zasięgu oraz 5 godzin, 5 minut i 19 sekund średniego czasu korzystania przez odwiedzającego.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję