Gwiazdy będą rywalizować w dyrygowaniu orkiestrą? TVP chce pokazać show „Maestro”

Telewizja Polska rozważa produkcję dużego widowiska rozrywkowego na licencji brytyjskiego formatu „Maestro”, w którym gwiazdy uczą się dyrygowania orkiestrą symfoniczną oraz rywalizują przed jurorami. Nadawca poszukuje finansowania - nieoficjalnie dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

Łukasz Brzezicki
Łukasz Brzezicki
Udostępnij artykuł:
Gwiazdy będą rywalizować w dyrygowaniu orkiestrą? TVP chce pokazać show „Maestro”

W programie występuje osiem osób - aktorzy, wokaliści i gwiazdy showbiznesu. Najpierw pod okiem mentorów uczestnicy uczą się trudnej sztuki dyrygowania orkiestrą symfoniczną, a później w odcinkach na żywo występują przed jury, które jest złożone z dyrygentów i muzyków. Eksperci oceniają interpretację przygotowanych przez gwiazdy utworów. „Maestro” liczy 8 odcinków, a co tydzień z programu odpada jedna osoba.

Według nieoficjalnych informacji portalu Wirtualnemedia.pl, format „Maestro” może trafić do Telewizji Polskiej. Nadawca publiczny zainteresował się programem BBC ze względu na połączenie misyjności - program promuje muzykę klasyczną - oraz występy osób znanych z pierwszych stron gazet.

Z ustaleń Wirtualnemedia.pl wynika, że TVP uzależnia zamówienie realizacji polskiej edycji od znalezienia partnera, który współfinansuje ten projekt.

Show „Maestro” emitowała w 2008 roku stacja BBC2, ale format trafił także do Szwecji i Holandii, gdzie zyskał popularność (w Holandii powstały do tej pory cztery edycje, a ostatnią stacja NPO emitowała w 2017 r.).

Łukasz Brzezicki
Autor artykułu:
Łukasz Brzezicki
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem