Friz i prezydencki "Ostry cień mgły" polskimi hitami 2020 na YouTube

YouTube zaprezentował listę najpopularniejszych filmów i teledysków oglądanych przez polską widownię w migającym 2020 roku. Największymi hitami okazały się "Przejmujemy jutuby" Ekipy Karola "Friza" Wiśniewskiego oraz #Hot16Challenge2 w wykonaniu Andrzeja Dudy. Muzycznie największą popularnością cieszył się Szpaku z "#Hot16Challenge2" i sanah z klipem "Melodia".

jd
jd
Udostępnij artykuł:
7 komentarzy
Friz i prezydencki "Ostry cień mgły" polskimi hitami 2020 na YouTube

Trendem roku na polskim YouTube stało się wyzwanie "#Hot16Challenge i #Hot16Challenge2. Celem muzycznego wyzwania, zainicjowanego przez rapera Karola „Solara” Poziemskiego, była zbiórka funduszy na rzecz personelu medycznego i walki z koronawirusem. W inicjatywie wzięli udział nie tylko muzycy, ale również aktorzy, ludzie mediów, sportu czy polityki - na czele z prezydentem Andrzejem Dudą.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/youtube-w-polsce-ile-czasu-spedzamy-oferta ##

Friz i Andrzej Duda podbili YouTube w 2020

"Ostry cień mgły" z prezydenckiego #Hot16Challenge zajmuje drugie miejsce na liście najpopularniejszych filmów na polskim YouTube w 2020 roku. Na listę najpopularniejszych wideo trafiła “szesnastka” Marcysi Ryskalskiej, WERSOW, MURCIX.

"Szesnastka" Szpaka otwiera zestawienie najpopularniejszych teledysków na polskim YouTube. Jego  #Hot16Challenge2 wyprzedziło sanah, ReTo DzikaKorea, DoktorSWAG i Taco Hemingwaya.

Listę najpopularniejszych filmów na YouTube w Polsce w tym roku otwiera Karol "Friz" Wiśniewski z kawałkiem "Przejmujemy jutuby" od Ekipy.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/wyzwanie-hot16challenge2-zbiorka-na-czym-polega-ile-udalo-sie-zebrac-na-polskie-szpitale ##

W pierwszej dziesiątce nie zabrakło miejsca także dla kontynuacji "Tylko nie mów nikomu" braci Sekielskich. Dokument "Zabawa w chowanego", odsłaniający kulisy systemowego ukrywania pedofilii duchownych w Polsce, zajął w zestawieniu szóste miejsce. Do pierwszej dziesiątki weszły także m.in. film Reżysera Życia o depresji nastolatków i stand-upy Łukasza Lodkowskiego i Rafała Paczesia.

Lista rankingowa powstała na podstawie liczby wyświetleń danego materiału w Polsce, od 1 stycznia do 15 listopada 2020 r. (stąd materiały z wyższą liczbą wyświetleń mogą być sklasyfikowane niżej niż wskazuje na to ich aktualna liczba wyświetleń, w nawiasach podaliśmy stan na 15.12.2020r.)

TOP 10 video na YouTube w  Polsce w 2020 r.:
 1.    Karol Friz Wiśniewski - EKIPA x WIP BROS - PRZEJMUJEMY JUTUBY (Official Music Video) (57,8 mln wyświetleń)

2.    W Pałacu Prezydenckim - Andrzej Duda #Hot16Challenge2 (12,4 mln wyświetleń)

3.    Marcysia Ryskala - ARCYSIA #Hot16challenge2 (13 mln wyświetleń)

4.    WERSOW - WERSOW #Hot16Challenge2 (12,2 mln wyświetleń)

5.    MURCIX - MURCIX #hot16challenge2 (8,9 mln wyświetleń)

6.    SEKIELSKI - ZABAWA W CHOWANEGO (2020) - cały film braci Sekielskich (7,7 mln wyświetleń)

7.    Reżyser Życia - ZNIKAJĄCE DZIECI, NASTOLETNIA DEPRESJA (8,5 mln wyświetleń)

8.    Łukasz Lotek Lodkowski - Łukasz Lotek Lodkowski - "BAŁAGAN NA STRYCHU"  (7 mln wyświetleń)

9.    Karol Friz Wiśniewski - TO KONIEC... (FINAL ODC. 12) (5,3 mln wyświetleń)

10.    Rafał Pacześ - Rafał Pacześ - "BANG 2" (2020) (7,6 mln wyświetleń)

TOP 10 teledysków na YouTube w Polsce w 2020 r.:

1.    GUGU - Szpaku #Hot16Challenge2 (53 mln wyświetleń)

2.    sanahVEVO - sanah - Melodia (Official Video) (39,9 mln wyświetleń)

3.    ReTo DzikaKorea - ReTo - Billy Kid (prod. Kubi Producent) (32,8 mln wyświetleń)

4.    DoktorSWAG - Dr. SWAG - ZERUJEMY 07 (31,4 mln wyświetleń)

5.    Taco Hemingway - Taco Hemingway - POLSKIE TANGO (prod. Lanek) (30,3 mln wyświetleń) 


6.    Disco Polo Lajf - Vivat - Oddam Ci wszystko (Oficjalny Teledysk) Disco Polo 2020 (32,8 mln wyświetleń)

7.    Malik Montana - temat - Niedostępny (prod. by Olek) (22,8 mln wyświetleń)

8.    Masno - Masno – GANG (Official Music Video) (22,9 mln wyświetleń)

9.    Young Igi - YOUNG IGI #HOT16CHALLENGE2 (21,6 mln wyświetleń)


10.    QueQuality - Quebonafide - SZUBIENICAPESTYCYDYBROŃ (21,5 mln wyświetleń)

- W 2020 kreatywność polskich twórców na YouTube sięgała zenitu - rapowali nie tylko muzycy, ale nawet całe zespoły teatralne. Domy aktorów stały się scenami i planami filmowymi, po to, aby utrzymać kontakt z fanami i publicznością - komentuje Małgorzata Krasowska, country manager YouTube Polska. - . Cieszy również duża aktywność twórców edukacyjnych na YouTube - nieocenionych w czasach nauki zdalnej i w momencie, kiedy poszukujemy wiarygodnych i rzetelnych informacji. Z pewnością jest dla kogo tworzyć: od czerwca zaobserwowaliśmy wzrost oglądalności materiałów związanych np. z matematyką aż o 300%. Zauważyliśmy także popularność materiałów, które pomagają nam zdobyć konkretne umiejętności - dodaje.

grafika
Komentarze (7)
Fran233a
12 lat temu

Zobaczcie sobie wideo z prezentacją Firefoxa 22 - po polsku i dużo więcej niż w tym tekście youtu.be/rRAo9cUW8Yg

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TOK FM współpracuje z satyrykiem Jankiem Kozą

TOK FM współpracuje z satyrykiem Jankiem Kozą

Prezydent ratuje KRRiT. Nie zgadza się z Sejmem i Senatem

Prezydent ratuje KRRiT. Nie zgadza się z Sejmem i Senatem

"Pierwszy na orbicie gorących newsów" hasłem kampanii Pomponika

"Pierwszy na orbicie gorących newsów" hasłem kampanii Pomponika

"Stekiem" i "kiełbasą" można nazwać tylko mięso. Europosłowie zdecydowali

"Stekiem" i "kiełbasą" można nazwać tylko mięso. Europosłowie zdecydowali

Kiedy Polacy naprawdę patrzą? Wydarzenia kobiecego sportu, które angażują publiczność
Materiał reklamowy

Kiedy Polacy naprawdę patrzą? Wydarzenia kobiecego sportu, które angażują publiczność

Na Krakowskim Przedmieściu powstał sklep Wokulskiego. Startują zdjęcia do kolejnej "Lalki"

Na Krakowskim Przedmieściu powstał sklep Wokulskiego. Startują zdjęcia do kolejnej "Lalki"