Jakub Biel odchodzi z Solgazu

Jakub Biel po 4,5 roku pracy odchodzi z Solgazu, firmy zajmującej się produkcją sprzętu AGD - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Ostatnio był tam dyrektorem ds. marketingu i handlu.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Jakub Biel odchodzi z Solgazu
Jakub Biel

Biel w Solgazie pracował od kwietnia 2014 roku, gdzie początkowo był marketing managerem, a w październiku 2016 awansował na dyrektora ds. marketingu i handlu. Od podstaw zbudował w firmie strukturę marketingu i sprzedaży - uruchomił infolinię, rozwinął sieć sklepów i eksport produktów Solgazu. Zajmował sie także działaniami media relations, komunikacją w social media i organizacją eventów prezentujących nowości produktowe.

- Co prawda Solgaz istniał 12 lat przed moim przyjściem, ale dynamiczny wzrost sprzedaży rozpoczął się w 2014 roku. Dzięki temu miałem okazję uczestniczyć w budowaniu firmy od małego przedsiębiorstwa do dużej spółki. Wiem już jak to wszystko działa i rozglądam się za nowymi wyzwaniami. Rozwijam się w tempie które pozwala mi na sprawdzenie się w nowej roli albo nowej firmie. W tym wieku i z moimi nieskończonymi pokładami kreatywności wszystkim wyjdzie to na dobre - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Jakub Biel.

Doświadczenie zawodowe Biel zdobywał wcześniej w dziale sprzedaży reklam Onetu. Był również dziennikarzem mediów lokalnych (radio Nowy Sącz, "Kurier Grybowski" ), współtworzył branżowy portal Instytut Medialny. Występuje jako prelegent na konferencjach branżowych oraz na uczelniach wyższych.

Jest absolwentem zarządzania kulturą i mediami na Uniwersytecie Jagiellońskim.

 

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Tyle samorządy dopłacą Polsatowi za imprezę sylwestrową w Toruniu

Tyle samorządy dopłacą Polsatowi za imprezę sylwestrową w Toruniu

wPolsce24 z nowym newsroomem. Rusza budowa dwóch studiów

wPolsce24 z nowym newsroomem. Rusza budowa dwóch studiów

Ponad bilion dolarów na reklamy w 2026 r. Chiny motorem wzrostu

Ponad bilion dolarów na reklamy w 2026 r. Chiny motorem wzrostu

Magia Świąt w nowej kampanii Biedronki

Magia Świąt w nowej kampanii Biedronki

"Kuchenne rewolucje" poniżej miliona widzów. TVN liderem w grupie komercyjnej

"Kuchenne rewolucje" poniżej miliona widzów. TVN liderem w grupie komercyjnej

Reklamy Nike, Lacoste i Superdry zablokowane. Zarzut: „zielone” obietnice wprowadzają w błąd

Reklamy Nike, Lacoste i Superdry zablokowane. Zarzut: „zielone” obietnice wprowadzają w błąd