Kerris Group wygrała przetarg na obsługę reklamową marki Romet

Arkus & Romet Group powierzyła obsługę marki Romet agencji Kerris Group. Współpraca rozpoczęła się w wyniku wygranego przetargu.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Firmy nie ujawniają szczegółów prowadzonego postępowania. Agencja Kerris odpowiada za opracowanie strategii dotarcia, kreację reklam radiowych, internetowych oraz materiałów BTL a także za planowanie mediów internetowych, współpracę z influencerami oraz wsparcie aktywacji konsumenckich w kanale cyfrowym.

Agencja jest też autorem rozpoczynającej się w kwietniu wiosennej kampanii promocyjnej marki Romet.

Romet był ostatnio szeroko reklamowany w 2014 roku. Wówczas za kampanie odpowiadały agencja reklamowa S4 i dom mediowy Starcom.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Nie żyje Brigitte Bardot

Nie żyje Brigitte Bardot

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?