Lewandowski i Kusznierewicz reklamują Jump! proFirma w T-Mobile

Ruszyła kampania reklamująca Jump! proFirma - ofertę taryfy Jump! w T-Mobile skierowaną do klientów biznesowych. Twarzami akcji - przygotowanej przez firmy DDB Warszawa, Engine i Starcom - są Robert Lewandowski i Mateusz Kusznierewicz.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Lewandowski i Kusznierewicz reklamują Jump! proFirma w T-Mobile

Reklamy Jump! proFirma z Lewandowskim i Kusznierewiczem podkreślają, że w ramach tej taryfy otrzymuje się nielimitowane połączenia oraz SMS-y i MMS-y do wszystkich sieci komórkowych i na numery stacjonarne. Oferta obejmuje też pakiety minut na rozmowy do krajów Unii Europejskiej, pakiety internetowe oraz usługi dodatkowe, m.in. dostęp do serwisu MyBox, nawigacji NaviExpert, proDysku oraz aplikacji WiMP i TVP Sport HD (zobacz szczegóły tej taryfy).

Robert Lewandowski wspólnie z żoną Anną reklamuje T-Mobile od początku maja br. - w pierwszej kampanii promowali T-Mobile Usługi Bankowe (obejrzyj ten spot), a w kolejnej ofertę Jump! dla klientów indywidualnych (zobacz więcej). Natomiast Mateusz Kusznierewicz w maju reklamował ofertę internetu mobilnego dla firm w T-Mobile (więcej na ten temat).

grafika

Obecna akcja reklamowa obejmuje prasę ogólnopolską, internet, outdoor (m.in. niestandardowe nośniki na dworcach i w pociągach PKP) oraz materiały BTL w punktach sprzedaży.

Kreację kampanii przygotowała agencja DDB Warszawa, za działania w internecie odpowiada agencja Engine, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Starcom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"